Toky integration
Какво е Toky?
Toky е услуга за кол център, служебен телефон и доставчик на VoIP. Използва се за управление на кол центрове.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Нови разговори, гласови съобщения и текстови съобщения няма да преминат покрай вас, защото ще получите известие за тях в таблото си за управление на LiveAgent. Можете също така да управлявате контакти, да създавате разговори и да изпращате текстови съобщения.
Ползи
- Поддръжка на кол център за помощния ви център
- Научете за всички разговори, текстове и гласова поща, без да превключвате приложения
- Изпращане на текстове от таблото
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Toky?
Toky е компания за клауд телефония от 2014 г. С Toky, можете лесно да имате собствен VoIP (Глас по интернет протокол) в няколко минути.
Как можете да използвате Toky интеграция с LiveAgent?
Toky Ви позволява да получавате известия за нови обаждания, съобщения незабавно в LiveAgent. В резултат на това, вашето обслужване/ поддръжка на клиентите може ефективно да се справи с запитвания на клиенти и да осигури чудесно преживяване на клиентите. Освен това, можете да управлявате информацията за контакт с клиента, както и да създавате разговори с тях от LiveAgent.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"