Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (вече познат като X) е микроблогинг платформа и социална медия, използвана от милиони хора по целия свят. Потребителите общуват чрез кратки съобщения, наречени tweet-ове (публикации), в които могат да споделят текст и различна мултимедия, за да взаимодействат с последователите си. Това е отлична платформа за бързо разпространение на информация, споделяне на текущи събития, достигане на нови аудитории, търсене на обратна връзка, участие в дискусии и изразяване на себе си.
Twitter (X) се използва също така от бизнесите за реклама на продуктите им, общуване с клиенти и предлагане на клиентско обслужване. Това може да увеличи удовлетворението на клиентите, а служителите ви могат да осигурят обслужване в реално време, вместо просто да се занимават с имейли или телефонни обаждания.
Интеграцията на LiveAgent с Twitter (X) позволява на бизнесите да наблюдават споменаванията на марката и ключовите думи, да отговарят на запитванията на клиентите и да проследяват публичните споменавания с лекота. След интегрирането на Twitter (X), входящата ви кутия ще наблюдява съобщенията и tweet-овете (постовете) на профила ви.
Защо е важно обслужването на клиенти в Twitter (X)?
Twitter (X) има над 187 милиона активни потребители всекидневно по целия свят. Много от тях използват Twitter (X), за да споделят мнението си за продукти и бизнеси, да задават въпроси и да дават обратна връзка, като споделят както положителни, така и отрицателни преживявания.
Поради това, Twitter (X) се счита за “денонощен” канал, клиентите очакват да получат отговор когато се опитат да се свържат с бизнеса. Много често бизнесите, които не реагират бързо или по начин, който удовлетворява клиента, се изправят пред негативен обществен отзвук.
Поради характера на Twitter (X), тези негативни преживявания могат да се разпространят като пожар, с подкрепата на хиляди хора. Поради това е изключително важно да бъдете активни в Twitter (X), както и да сте добре запознати с проактивното обслужване на клиенти.
Как работи?
За да сте сигурни, че ще бъдете уведомени за всеки tweet (публикация), който ви засяга, е добре да използвате добър софтуер за управление на обслужването в социалните медии, като LiveAgent.
Използвайки нашата интеграция с Twitter (X), можете да наблюдавате бранда си и да реагирате на tweet-ове (постове) и коментари, които изискват своевременно действие. Системата ще ви уведоми и ще преобразува всеки tweet (пост), съдържащ следените от вас ключови думи, коментари и споменавания, в запитване.
Какво мога да правя с помощта на интеграцията с Twitter (X)?
- Да следите споменаванията на бранда и ключовите думи
- Да настроите прости термини за търсене и да наблюдавате и архивирате всички tweet-ове, съдържащи тези термини, в базата си данни.
- Да наблюдявате всички споменавания за бранда си в реално време
- Да наблюдявате присъствието на бранда си в социалните медии в реално време
- Да свържете множество профили в Twitter (X)
- Да отговаряте на tweet-ове (публикации), коментари и споменавания на едно място
- Да категоризирате лесно и да търсите комуникацията и съобщенията си от клиенти в Twitter (X)
- Автоматично да получавате публичните споменавания като запитвания
Как изглежда/как работи на практика?
Как да интегрирам Twitter с LiveAgent
LiveAgent предлага вградена интеграция с Twitter (X), която е налична в Големия абонаментен план. Ако ползвате Малък или Среден план, пак можете да добавите тази функция към арсенала си за обслужване на клиенти срещу допълнително заплащане. За да научите повече за интеграцията на LiveAgent и Twitter (X), следвайте стъпките по-долу.
Забележка: За да интегрирате LiveAgent профила си с Twitter(X), трябва да имате профил в портала за разработчици на Twitter (X), за да достъпите Twitter API v2 и да създадете Twitter (X) приложение.
Впишете се в профила си в Twitter (X) и посетете developers.twitter.com → отидете в Портала за разработчици в менюто.
- Ако нямате профил в портала за разработчици, трябва да си направите.
След като се регистрирате или влезете в профила си, ще видите всичките си приложения в Twitter на таблото. Изберете “+ Създай Проект” или отидете през менюто в Проекти и Приложения → Преглед, за да създадете нов проект.
Продължете през процеса на създаване на проекта и на последния екран “Това са ключовете и токените ви“, копирайте и запазете API ключа и тайния API ключ. Това ще бъде необходимо за интеграция по-късно → след това кликнете върху бутона “Настройки на приложението“.
В настройките на приложението кликнете върху “Настройка” в раздела за настройки на потребителска идентификация.
На страницата за настройки на Потребителска автентикация, попълнете всички задължителни полета:
Разрешения на приложението – Четене и писане
Тип на приложението – Уеб приложение, Автоматизирано приложение или Бот
Callback URL / Redirect URL – URL адреса на профила ви в LiveAgent
URL на уебсайт – URL на уебсайта на компанията ви
Запазете формуляра за конфигурация → ще се покажат клиентско ID и таен код на клиента → кликнете върху “Готово”.
След като вече сте настроили приложението в Twitter (X), можете да го свържете с профила си в LiveAgent. В профила си в LiveAgent отидете на Конфигурация → Twitter → Настройка на приложението.
Поставете стойността на API ключа в полето за Потребителски ключ, а стойността на тайния API ключ в полето за Таен код на потребителя → и кликнете върху Запази. Вашето Twitter приложение вече е интегрирано с профила ви в LiveAgent. Следващата стъпка е да свържете профила си в Twitter (X) профила си в LiveAgent.
А сега нека видим как да свържете профила си в Twitter (X) с профила си в LiveAgent:
Отидете в профила си в LiveAgent → отворете Конфигурация → кликнете върху Twitter → Twitter профили → Добавяне на профил в Twitter
Първо трябва да активирате Twitter. Можете да го направите като кликнете върху оранжевия бутон в този раздел. След това LiveAgent ще се рестартира.
Ще се появи нов прозорец → влезте в профила си в Twitter (X), като въведете потребителското си име и парола → кликнете върху “Дай достъп на приложението“, за да дадете разрешение на LiveAgent да обработва вашите данни и да предоставя достъп → прозорецът ще се затвори автоматично след това.
- Вашият профил в Twitter (X) вече е свързан и трябва да бъде наличен в раздела.
За да започнете да получавате tweet-ове (публикации) и коментари и да отговаряте на тях, кликнете върху Бутона за редактиране (икона с молив) → активирайте опцията “Ако е отметнато, LiveAgent ще чете tweet-ове и ще ги превръща в запитвания”.
Освен това, можете да дефинирате специфични параметри за допълнителните tweet-ове (публикации), които искате да следите. Щракнете върху “Добавяне на нова заявка” и персонализирайте кои tweet-ове (публикации) искате да бъдат превърнати в запитвания.
- И готово! Проверете входящата си кутия. Вече трябва да виждате tweet-овете (публикациите) и да отговаряте на последователите си там.
Защо тази интеграция е толкова полезна?
По-висока удовлетвореност на клиентите и лоялност към марката
С нашата интеграция вече няма да се налага да следите непрестанно профилите си Twitter (X) и мобилните си устройства. Ще можете лесно да се включите в текущите разговори.
Участието в дискусиите, които вашите клиенти водят за вас или за конкурентите ви, ще покаже, че ви е грижа и слушате какво казват.
Освен това, с всички минали запитвания от Twitter (X) в архива ви, можете лесно да впечатлите клиентите си с това колко много знаете за миналите им запитвания, детайли за покупки и други. Това може да ви помогне да увеличите лоялността им към вашия бранд и да увеличи доживотната стойност на клиентите и удовлетвореността им.
По-бързо разрешаване на проблемите
Вече не е достатъчно просто да предлагате отличен продукт на добра цена. Клиентите очакват персонализирано обслужване и бързи отговори на въпросите/проблемите си. Ако клиентите ви се свържат с вас в Twitter (X), но не получат отговор в рамките на час, е много по-вероятно да отидат про конкурент и да споделят отрицателния си опит онлайн.
Можете да дадете на клиентите си това, което търсят, с LiveAgent. Нашият хелп деск софтуер ще ви уведомява всеки път, когато получите ново запитване в Twitter (X), което прави отговорът на всеки въпрос от клиент безпроблемно и гарантира, че нито едно съобщение няма да остане неотговорено.
По-ефективен работен процес
Използването на LiveAgent за да отговаряте на въпроси от клиенти може да повиши и ефективността на служителите ви. Ето как:
- Служителите ви няма да наблюдават непрекъснато множество профили и устройства
- Служителите ви няма да се разсейват от нюзфийда си в Twitter (X)
- Служителите ви няма да се разсейват от постоянно нарастващия брой известия
- Служителите ви ще могат да управляват множество бизнес профили едновременно
По-силно присъствие на бранда
Когато хората хората разглеждат профила ви в Twitter (X), вероятно проучват бранда. Защо да не ги спечелите, като покажете, че отговаряте на всички въпроси на клиентите си своевременно и компетентно?
По-добра сигурност, по-малко изтичане на данни
LiveAgent прави целия процес по-сигурен, като съхранява всички запитвания от Twitter (X) в универсална входяща кутия, която може да бъде достъпена от всички сътрудници обслужване на клиенти със съответния достъп. Това означава, че вече няма нужда да се притеснявате за:
- Споделянето на информацията за вход с множество служители
- Това, че може да останете вписани на публични устройства
- Загуба на устройства, на които сте вписани в профила си в Twitter (X)
Вижте последната ни статия с вълнуващото обявяване на интеграцията с Twitter и как това ново решение гарантира безпроблемната му употреба и ви дава възможността да продължите да използвате успешно Twitter за клиентско обслужване!
Конкурентно предимство
Въпреки че обслужването в Twitter (X) става все по-широко разпространено, все още има много фирми, които не го предлагат. Спечелете конкурентно предимство още днес, като просто свържете профила си в Twitter (X) с LiveAgent.
Готови ли сте да пробвате интеграцията с Twitter (X)?
Ние ще се погрижим за логистиката, а вие може да се фокусирате върху осигуряването на надеждно обслужване за всичките ви клиенти. Започнете своя безплатен 30-дневен тестов период днес. Не се изисква банкова карта.
Frequently Asked Questions
Какво представлява интеграцията с Twitter в LiveAgent?
Интеграгия с Tweeter създава ново запитване всеки път когато ви споменат в tweet. В резултат на това, можете да се свързвате с клиентите си и да сте винаги в час през един интерфейс.
Как да интегрирате Twitter с LiveAgent?
Впишете се в профила си в LiveAgent Кликнете върху Конфигурация Потърсете Twitter -> Twitter профили -> Добави Twitter профил Свържете Кликнете Редактиране и променете полето Статус