vCita integration
Какво представлява vCita?
vCita е инструмент за планиране на срещи, използван от малки фирми. Той идва с инструменти за управление на клиенти и маркетингови инструменти.
Как можете да го използвате?
Използвайте vCita интеграция, за да създавате и намирате клиенти, да създавате разговори и натоварени времена и да се информирате за нови и съществуващи клиенти.
Ползи
- Управление на клиенти без превключване на приложения
- Подарете си глътка въздух график за времето си
Frequently Asked Questions
Какво представлява vCita?
vCita е софтуер за планиране, който също предоставя CRM, както и маркетингови инструменти от 2010 г..
Какви са предимствата от използването на vCita интеграция в LiveAgent?
Integrating vCita with LiveAgent can: - create an efficient workflow - enable you to schedule appointments from LiveAgent - allow you to start a conversation with contacts from vCita
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"