VoIPstudio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Политика за поверителността
Какво е VoIPstudio?
VoIPstudio е професионален доставчик на VoIP облачни телефонни услуги и е отличен продукт в тази категория. Той е пълен с функции и инструменти, за да улесни управлението на кол центъра за малкия и среден бизнес по целия свят.
Как да го използвам?
В комбинация с чата на LiveAgent, тикетинг системата, секцията с полезна информация и други инструменти, ще получите пълен център за обслужване на клиенти с достъп от един екран.
Използвайте VoIPstudio, ако искате да предоставите на клиентите си обслужване чрез телефонни разговори. Обажданията също могат да са важни за екипите по продажби и маркетинг с различни цели.
Предимства
- Свързан кол център с панела на LiveAgent
- Управлявате обаждания, тикети, чат и много други от един софтуер
- Тикетинг системата подрежда Вашите обаждания, ведно с други данни
Как да свържете VoIPstudio с LiveAgent
Интеграцията може да се извърши в рамките на няколко минути. Трябва да сте подготвили и настроили акаунтите си в VoIPstudio и LiveAgent. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера . Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част.
Ще се отвори нов прозорец с избор на VoIP доставчици. Намерете VoIPstudio и кликнете върху логото. Сега трябва да попълните полетата като Вашето име, телефонен номер, входни данни и опция за записване на обаждания. Когато приключите, кликнете върху Добавяне.
Приключихте и телефонният ви номер на VoIPstudio е готов за употреба. Продължете и опитайте. Искате да получите повече информация за това как работят кол центровете? Погледнете нашето видео по-долу
Frequently Asked Questions
Какво е VoIPstudio?
VoIPstudio е богат на функции, награждаван професионален доставчик на VoIP телефонни услуги. Той е подходящ за малки и средни предприятия, които искат да предоставят на своите екипи за обслужване, продажби или маркетинг кол център, за да се свържат със своите клиенти.
Мога ли да свържа VoIPstudio с LiveAgent?
Да, VoIPstudio може да ви предостави телефонна услуга, докато LiveAgent ще се справи с възможностите на кол центъра. Процесът отнема само няколко минути. 1. Отворете конфигурацията на LiveAgent и отидете в раздела за обаждания 2. Добавете нов телефонен номер на VoIPstudio 3. Готови сте и можете да започнете да се обаждате
Трябва ли да плащам допълнително, за да свържа VoIPstudio с LiveAgent?
Не, стига да имате план All-Inclusive в LiveAgent. Няма допълнителни плащания за интегриране на VoIPstudio с LiveAgent и можете да настроите кол център за няколко минути.