Volusion integration
Какво е Volusion?
Volusion е облачен софтуер за електронна търговия, който ви позволява да създадете онлайн магазин от нулата и да започнете да продавате продуктите и услугите си. Клиентите на тази платформа имат достъп до удобен вграден конструктор с функция плъзгане и пускане, което значително улеснява процеса на създаване на онлайн магазин, а също така можете да изберете един от наличните шаблони.
Как можете да го използвате?
Използвайте услугите на Volusion, за да създадете модерен онлайн магазин и да започнете да продавате своите продукти. В комбинация с интеграцията с LiveAgent можете да предоставите на клиентите си страхотно обслужване от един интерфейс. За целта можете да използвате телефон, електронна поща, онлайн чат или функционалностите на базата знания. Можете да започнете, като поставите бутон за онлайн чат на Вашия уебсайт.
Предимства
- Надеждно решение за електронна търговия
- Обслужване на клиенти в реално време чрез Вашия уебсайт
- Помогнете на посетителите на уебсайта си от един софтуер
- Проактивните покани за чат ви помагат да достигнете до потребителите по-бързо
Как да интегрирате чат бутон от LiveAgent на вашия Volusion сайт
Чат бутонът осигурява лесен начин за клиенти да се свържат с вас в случай че имат някакви въпроси, директно чрез уебсайт ви.
Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурации > Чат > Бутони за чат

Кликнете върху оранжевия плюс в горната част на секцията, за да създадете нов. Изберете желания дизайн от галерията с бутони или качете персонализиран HTML дизайн или изображение в раздела Персонализиране. Когато приключите с избора, LiveAgent ще ви отведе до следващата част от настройката.

Сега трябва да дадете име на бутона и да изберете отдел за получаване на съобщенията, език и други опции, като принудителен десктоп режим или максимален брой на чакащите на опашка. Тази част от настройката зависи изцяло от вашите предпочитания. Кликнете върху Запази , когато сте готови и продължете към раздела Интеграция в левия панел.

Сега всичко, което трябва да направите, е да копирате кода в уебсайта си. Отидете в административния панел на Volusion магазина си, отворете Дизайн и кликнете върху Шаблон. В разширените опции изберете Редактиране на HTML и отидете в долната част на страницата. Поставете кода точно над реда (/body) и запазете промените.
Ако не сте сигурни как да направите това, можете да изпратите кода на администратора на уебсайта си, като щракнете върху опцията Изпращане на код на уеб администратор в интеграцията на LiveAgent точно над кода. Те ще се погрижат за останалото вместо вас.


Готово. Отидете на страницата на магазина си и кликнете върху опресняване, за да видите новия си чат бутон. Вашите клиенти ще го виждат всеки път, когато влязат във електронния ви магазин и чрез него могат лесно да се свържат с ваш служител.

Можете също така да проследявате данни от чат и посещения на потребители с Google Analytics . Погледнете видеото по-долу, за да видите ръководство за интеграция с Volusion.
Как да свържете LiveAgent с Volusion чрез Zapier
Zapier е външна услуга, която създава прости потребителски интеграции между две приложения. LiveAgent и Volusion могат да бъдат свързани, ако искате различен вид налична интеграция
За да стартирате процеса на интеграция, ви е необходим акаунт в Zapier. Създайте такъв , ако нямате. След това преминете към уебсайта LiveAgent + Volusion интеграция .

Скролнете надолу до раздела Свържи LiveAgent + Volusion. Тук можете да изберете тригер и действие, за да създадете персонализирана интеграция. Има множество възможности за избор, така че прегледайте ги и изберете тези, които отговарят на нужди ви.
Поради броя на наличните опции, нашето ръководство и опитът ви със Zapier може да се различават, но общият процес остава същият. Като пример ще ви покажем интеграция с тригер във Volusion Нов продукт и действие в LiveAgent Създай разговор. Щракнете върху синия бутон за да продължите, когато сте готови

Следващата стъпка изисква да влезете в акаунта си в Volusion и да предоставите разрешение на Zapier. Изберете този прост процес, за да продължите към следващата стъпка. Zapier също ще иска да тества действието, за да види дали работи. Продължете към тази стъпка или я пропуснете.

Друга стъпка включва настройка на действието в LiveAgent. Попълнете цялата необходима информация, която трябва да включва новият разговор, като имейл адреси на подателя и получателя, темата на съобщението. Последната стъпка е тест на цялата интеграция.

Готови сте с интеграцията
Frequently Asked Questions
Какво е Volusion?
Volusion е софтуер за електронна търговия, който ви дава възможност да създадете онлайн магазин. Освен това, предоставя теми, проектирани от професионалисти за по-лесно създаване и персонализиране.
Как да свържете LiveAgent с Volusion?
За да интегрирате чат бутон, трябва да влезете в профила си в LiveAgent и да персонализирате бутона. След това просто копирайте неговия HTML код и го поставете в електронния си магазин.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!