WooCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е WooCommerce?
WooCommerce е безплатно разширение за електронна търговия за WordPress. Ще ви помогне да превърнете сайта си в онлайн магазин, чрез който да продавате продуктите и услугите си. Ако искате да започнете да използвате WooCommerce, всичко, от което се нуждаете е WordPress сайт и можете да сбъднете мечтите си.
WooCommerce разполага с всички важни функции, които са ви необходими за създаването на перфектния онлайн магазин. Предлага опция за водене на блог, интеграция на продукти, системи за оформяне на поръчките, създаване на потребителски категории, тагове, оценка и ревюта на продукти и създаване на галерии с изображения без ограничение.
Възможностите са безкрайни – можете да започнете да предлагате дигитални и класически стоки, стоки на партньори, да предлагате опции за доставка, плащане, да начислявате такси и дори да настроите геолокация. WooCommerce може да ви помогне да управлявате по-добре поръчките си и да оптимизирате магазина си, за да може повече хора да откриват продуктите ви онлайн.
Как можете да го използвате?
Разширението WooCommerce може да бъде използвано за следене на новите клиенти, купони, поръчки, продукти, съдържанието на поръчките, както и абонаментите ви директно от системата на LiveAgent. Можете да го използвате и за създаване и актуализиране информацията за купони, клиенти, поръчки, продукти и абонаменти директно от Help Desk системата си.
Обслужването на клиенти остава важна част от дейността на всеки един физически или онлайн магазин. Използвайте WooCommerce, за да продавате физическите си или дигитални продукти, докато обслужвате клиентите си безупречно. Връзката между LiveAgent и WooCommerce може да ви гарантира, че екипът ви за обслужване на клиенти винаги ще бъде в крак с последната информация за поръчките на клиентите ви, както и за потребностите им.
Ползи от внедряването на разширението WooCommerce
- Универсален инструмент за електронна търговия и обслужване на клиенти
- Известия за поръчки от онлайн магазина ви директно в системата ви за клиентска поддръжка
- Позволява ви създаването и актуализирането на потребителски CRM полета от един интерфейс
Как да свържете WooCommerce с LiveAgent
- Можете да свържете LiveAgent с WooCommerce с помощта на нашата вградена интеграция. Можете да я откриете в таблото за конфигуриране на LiveAgent. Влезте в акаунта си и отворете Конфигурация > Система > Разширения и открийте разширението WooCommerce поръчки в списъка. Натиснете бутона за активиране и системата на LiveAgent ще се рестартира.
- След рестартирането, открийте разширението WooCommerce поръчки в горната част на списъка, вече активно, и натиснете бутона за конфигурация – с форма на зъбно колело. Въведете URL адреса на магазина си, попълнете полетата Admin Slug, Consumer Key и Consumer Secret, и натиснете бутона за запазване.
- Готови сте, разширението е активно. Ще можете да виждате WooCommerce поръчките си в прозореца с тикети, както и да създавате нови или да редактирате предишни плащания.
Как да свържете WooCommerce с LiveAgent чрез Zapier
Ако искате да създадете ваша собствена, персонализирана интеграция, можете да използвате Zapier. Ако нямате профил в Zapier, можете да се регистрирате тук. След това продължете към страницата за интеграция на LiveAgent + WooCommerce.
Можете да изберете свои тригери и действия за създаването на персонализирана интеграция между двете приложения. Тригерът в едното приложение ще активира действието във второто приложение, създавайки интеграция между двете.
- Слезте надолу, докато видите Connect LiveAgent + WooCommerce in Minutes (Свържете LiveAgent + WooCommerce за минути). Именно тук можете да изберете какво точно да прави персонализираната ви интеграция. Има редица опции, от които да избирате, затова помислете какъв вид работен процес бихте искали да зададете. Когато изберете съответните тригер и действие, натиснете синия бутон за продължаване.
- Следващата стъпка е лесна, въпреки че може да варира в зависимост от избраните от вас опции за тригер и действие. В нашия случай трябва да влезете в приложението на тригера с данните си за вход в WordPress и да дадете достъп на Zapier. Ще ви бъде предложен и тест, с който да проверите връзката с приложението на тригера.
- Следващата стъпка е настройването на действието. Избрахме действието Create Conversation (създаване на разговор), което означава, че до тикет системата ви ще бъде изпращан имейл всеки път, когато бъде добавен нов продукт в WooCommerce. Трябва да изберете съответен отдел в LiveAgent, да попълните имел адреси, тема на съобщението и съдържание, както и да попълните незадължителните полета като имена, имейл адреси за изпращане на копия и ID на съобщението.
Последната стъпка е проверка на самата интеграция. Затова, ако сте готови с всички описани настройки, можете да преминете към тестване на създадената от вас процедура. Можете да проверите и таблото си за управление в LiveAgent, за да проследите дали получавате известия по имейл.
Frequently Asked Questions
Какво е WooCommerce?
WooCommerce е разширение за електронна търговия за WordPress сайтове, позволявайки на малки и средни по големина компании да изградят онлайн магазина, който желаят.
Какви са ползите от използването на WooCommerce с LiveAgent?
- Получавате информация за поръчките си в LiveAgent - Следитеномер на поръчка, статус и стойност от един интерфейс