Yootel integration
Partner website
Научете повече
Partner Privacy Policy
Yootel Политика за поверителността
Какво е Yootel ?
Yootel , вашият референтен VoIP оператор е основан през 2012 г. и посвещава услугите си на професионалисти. Потребителите ще поддържат постоянен контакт със своите сътрудници и ще се възползват от ценни предимства като цялостна поддръжка, много добра връзка и най-съвременно оборудване.
Нашата бизнес телефония, независимо дали е фиксирана или мобилна, се свързва лесно с Вашите бизнес приложения. Той е едновременно лесен за използване, адаптиран към всички възможности за употреба във Вашата организация и полезен за Вашата ежедневна дейност.
Yootel ви дава достъп до много VoIP функции, които са водещи на пазара, като можем да да дадем пример с IP телефония за бизнеса Centrex , Trunk Sip , унифицирана комуникация и възможност за управление на контактни центрове за подобряване на отношенията с клиентите в допълнение към маркетинговата стратегия и услугите с висока добавена стойност като специални номера, гласов прием, интерактивно гласово меню.
Как можете да го използвате?
Ако търсите VoIP доставчик, който да се свърже с Вашия кол център в LiveAgent, Yootel е чудесен избор. Кол центърът на LiveAgent ще обработва Вашите обаждания и тикети, докато Yootel ще осигури останалото. Микрофоните и високоговорителите за лаптоп или смартфон са всичко, от което се нуждаете, за да създадете стартов кол център. Може да ви е необходим друг хардуер , ако искате да подобрите качеството на обажданията си по-късно.
Как да се възползвате от кол центъра в LiveAgent?
Въпреки че някои хора предпочитат дигиталното преживяване, други искат по-лична връзка с брандовете, с които си взаимодействат. Кол центровете са чудесен начин да подобрите взаимоотношенията с клиентите си, да продавате продукти, да спечелите нови клиенти и потребители на услуги или да отговаряте на общи запитвания.
С отпадането на традиционните кол центрове и възхода на софтуера за кол центрове като LiveAgent е лесно да предоставите тези услуги на Вашите клиенти, без да нарушавате бюджета си. Кол центровете вече са достъпни за всички видове бизнеси, големи или малки.
Как работи кол центъра на LiveAgent?
LiveAgent улеснява управлението на кол център за бизнеса с помощта на своите разширени функции. Например можете да създадете персонализирани IVR (интерактивни гласови менюта) , които автоматично ще насочат клиентите Ви към правилните отдели и служители.
Най-добрата част? Функцията IVR на LiveAgent върши цялата работа и създава безпроблемно изживяване за Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят, е да изслушат менюто и да натиснат съответния клавиш за набиране (като натиснете 1 за продажби), за да се свържат с точния човек.
Случайно Вашият клиент се е свързал с грешен отдел? Решението е просто, използвайте прехвърлянето на обаждания, за да насочите клиента към някой от вашите колеги и да спестите времето им.
Трудно Ви е да си спомните какво е казал клиентът? Не се тревожете, LiveAgent записва всички входящи и изходящи повиквания и ги съхранява в системата. Ако трябва да си припомните нещо, просто намерете тикета и прослушайте пълния запис на разговора. Записването на разговори може да се използва и за обучение на нови служители и показване на правилните отговори на запитванията на клиентите.
Искате повече информация за функциите на нашия кол център? Разгледайте нашата страница с функции за кол център , която съдържа цялата информация за възможностите на LiveAgent.
Как да свържете Yootel VoIP с LiveAgent?
Ако искате да създадете LiveAgent кол център с Yootel като VoIP доставчик, следвайте това лесно ръководство.
- Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Обаждания > Номера. Кликнете на оранжевия бутон Създай в горния край.
- Изберете Yootel от списъка с VoIP доставчици.
- Дайте име на номера, изберете отдел, въведете данните си за вход и изберете номера на префикса за избиране. Можете също да поставите или да махнете отметката от опцията за записване на всички получени и осъществени телефонни обаждания от този номер. Когато искате да завършите, щракнете върху бутона Добавяне в долната част.
Телефонният номер е в LiveAgent и е готов за употреба. Ако предпочитате, можете да добавите повече телефонни номера на Yootel или на други VoIP доставчици.
Научете повече за кол център софтуера на LiveAgent
Търсите ли повече информация за създаването и управлението на кол център? Ако се интересувате, погледнете Академията на LiveAgent за повече информация относно кол центрове и други теми от света на обслужването на клиенти.
Любопитни ли сте какво още може да направи LiveAgent? Вижте видеото по-долу, за да разберете всичко за нашия софтуер за поддръжка на клиенти.обслужване на клиенти.