Idosell
“Нашата компания динамично разработва онлайн услуги за продажба, предлагани от SaaS (англ.Software as a Service- софтуер като услуга). Акционерното дружество IAI S.A. е създало професионална система за онлайн магазини, както и за управление на магазини на едро. На чуждите пазари, услугата предоставяна от IAI S.A. е позната като IdoSell Shop.”
Idosell започва да използва LiveAgent през първото полугодие на2016. Клиентско му обслужване се състои от 14 висококвалифицирани агенти които са готови и са в състояние да помогнат със смайваща степен на ефективност. Тази група от специалисти е в състояние да предостави отлично клиентско обслужване на повече от 4 000 клиенти от 10 различни страни. Що се отнася до многобройните запитвания към обслужването, то нито едно от тях не може да бъде пренебрегнато. IОбслужването на Idosell разрешава над 1 500 различни запитвания всеки месец.
“Ни сме лидери на полския пазар за електронна търговия. Акционерното дружество, IAI S.A. е основано през 2000 и е в списъка на фондовата борса NewConnect от 16 декември, 2009.”
Първоначално клиентските проблеми са били решавани чрез старомодния имейл. Въпреки това, също така техните телефони сякаш никога не спирали да звънят, а агентите са отговаряли на повече от 250 обаждания месечно. Също така, употребата на чат на живо прави чудеса за Idosell, предоставяйки на фирмата над 180 чата месечно..
Причината на компанията да се присъедини към и да използва LiveAgent е прозаична, но въпреки това логическа. Споделените входящи кутии в Outlook вече не изпускат запитванията. Но какво да кажем за най- важната част, нивата на клиентско удовлетворение? Idosell може с гордост да каже, че ежедневно предоставя най- доброто от себе си. Според неговите показатели, нуждите на клиентите са изпълнени до нивото на перфектното удовлетворение на 100% Времето за отговор е в рамките на стандартното време от 24ч. Всеки може да проследи времето за обработка на отделните случаи, да поставя приоритети и да премахва случаи, които не са вече валидни,“ казва Павел Форналски.
Невероятен успех в невероятен мащаб
Когато се изгражда солиден продукт, който е широко употребяван в различните пазарни сегменти, бизнес модели, страни или дори области върху които има поставен акцент, може да разберете, че леката усмивка е вече на лицето Ви. Считаме, че усмивката е “перфектното доказателство”, що се касае за създаването на универсално решение, което се котира добре широкомащабно. Историята на LiveAgent и Idosell е приятна за четене приказка която подчертава амбициите на нашата компания, които се превърнаха в реалност.
IAI S.A. представи чисто нова услуга – IdoSell резервация – през 2013. Услугата позволява онлайн продажбата на резервации чрез мобилни устройства или чрез социални медии. Тя е насочена към всички видове курорти. За момента, приложението е достъпно само в Полша и Германия, но е разработено също така и за британския пазар.
“Ние сме SaaS доставчик за Интернет магазини, хотели и болнични заведения. В Полша сме номер 1, така че си сътрудничим с много разработчици и проучващи лица. Трябва да сме в състояние да предоставим много комплексни отговори и да разменяме по няколко съобщения, докато клиентът ни се довери достатъчно за да поръча нашите услуги за неговата компания.”
Попитахме представителите на Idosell, какво се е променило за тях след внедряването на LiveAgent. “Можем да отговорим много по- бързо на запитванията за продажби. Също така сме в състояние лесно да интегрираме Facebook съобщения, което не беше обработено много добре при нас, докато LiveAgent не се появиха. Обикновено им отговаряхме с предварително обработено съобщение, молейки клиента да се свърже с нас по имейл или да отиде директно до нашия клиентски портал за да създаде тикети в нашата вътрешна система. Facebook съобщенията вече се обработват по същия начин като имейлите. Плюс това, ние също бяхме в състояние да добавим чат на живо към нашия уебсайт, което наистина беше липсващото парчеe от пъзела, ” констатира Павел Форналски.
Поддръжката на клиентите е само едната страна на монетата. Но хелп деск софтуер със страхотни способности за мащабиране може да послужи като перфектен инструмент за постигането на по- висок приход. “LiveAgent подобри до голяма степен възможността на нашите представители от отдел “Продажби” да отговарят на запиванията. Можем да привлечем повече клиенти без да губим контрола, а така можем да разрастваме още по- бързо.. LiveAagent е истински благодат, когото се моделират уебсайтовете на клиентите и е налице нуждата бързо да се намери информация за цените или детайли за поръчката .”
А какво да кажем за техните любими характеристики?
Обожаваме да използваме “тикет трансфера” и “вътрешните коментари”! Тези функции са сред основните причини да се прехвърлим към LiveAgent. Преди това се сблъсквахме с проблеми при разпределението и координирането на различни бизнес запитвания случай по случай, използвайки множество мейл фолдъри в Outlook. Въпреки това, мениджърите лесно могат да се загубят , както и да изпуснат фокуса в мащабен план. Друга полезна функция е “отлагането на билетите”.
В имейл фолдърите беше много трудно да се върнем към случай с по- късна дата. Обикновено това го правехме с CRM напомняния в нашата система. Сега в LiveAgent, мениджърите виждат всичко и никой не забравя да отговори на клиент.. Обожаваме също така и интеграцията на Facebook съобщенията и чат.” добавя Павел Форналски.
А какво да кажем за екипа по поддръжката? Радват ли се, че използват LiveAgent?
Те обожават всички малки детайли и отзивчивостта на интерфейса, което превръща обслужването в истинско удоволствие. Някои агенти казват дори, че очакват с нетърпение следващия билети, защото отговорите носят удовлетворение.