Kwik Charger
Зарядното устройство Kwik Charger се роди в Ню Йорк когато нов технически пробив в мобилната индустрия направи възможно новите телефони iPhone да се зареждат изключително бързо.
След хиляди часове проучвания, разработка и сертифициране, дадохме живот на зарядното Kwik Charger за всички, които искат да зареждат по-бързо. През 2014 г. продуктът ни най-накрая премина всички строги тестове, за да получи международни сертификати на всички нива.
“Много е приятно да чуеш, че агентите от звено “клиентско обслужване” обичат да работят с LiveAgent и нямат сериозни оплаквания що се отнася до леснотата на използване и общото усещане за нашето приложение.”
Този продукт е посветен на всички, които установяват, че батерията им е с 1% заряд и трябва да стоят и да чакат нетърпеливо докато телефонът им се зарежда процент по процент. Надяваме се, че продуктът ще промени живота Ви така, както промени нашия. Добре дошли сте да се свържете с нас ако имате някакви коментари, въпроси или истории за успешното му използване!
Току-що прохождащата стартъп компания бързо разбира, че Gmail просто вече не върши работа и има спешна нужда да подобри клиентското си обслужване. За щастие, LiveAgent е насреща, за да предложи всичко, от което Kwikcharger се нуждае, за да предостави най-доброто. През март 2016 решението е взето – пълен напред към внедряването на първокласното help desk приложение.
Използването на LiveAgent издигна клиентското ни обслужване на следващото ниво
Задължително е да имаме бързо, достъпно и приятно за използване клиентско обслужване. Това твърдение важи с още по-голяма сила ако бизнесът Ви е построен около продуктите на Apple, омпанията, която предоставя може би най-доброто клиентско обслужване в света. Клиентите очакват същото качество дори от смелите производители на аксесоари като Kwikcharger.
В момента Kwikcharger има 38 сътрудници, занимаващи се с клиентско обслужване, които обслужват повече от 46 000 клиенти от 127 държави (!). Още по-впечатляващ е сразяващият брой запитвания, на които сътрудниците на Kwikcharger тговарят всеки месец – близо 15 000… което е просто впечатляващо. Имейлът продължава да бъде основният им канал, но все пак се възползват добре и от функционалността на телефонната ни централа, с над 1300 обаждания всеки месец.
Лайв чатът е още един растящ източник на запитвания с повече от 600 чат сесии на месец.
Да управляваш бизнес с електронна търговия в световен мащаб е изключително предизвикателство. Въпреки това, според вградената система за оценяване на LiveAgent, нивото на клиентското удовлетворение на Kwikcharger е точно 73.22%. Също така, нека не забравяме, че екипът за клиентско обслужване на Kwikcharger работи денонощно; 24/7.
Попитахме Kwikcharger какво се е променило след внедряването на LiveAgent. “Помогна ни да подобрим обслужването и работния си процес. По-организирани сме и имаме пълен поглед върху работата на всеки сътрудник. Освен това всички запитвания са на едно място. Нека също така да не забравяме подробните справки и анализи.”, сподели Мин Чоу. “Когато става въпрос за функционалностите, обичаме да използваме етикети, да можем ясно да дефинираме отговорностите и накрая да направим подробна справка.”, добави Мин Чоу.
Това е прекрасно за момента, но какво ще кажете за бъдещите предизвикателства? Kwikcharger не позволява снижаване на стандартите и задава предизвикателни, но ясни цели на екипа си за клиентска поддръжка. Какво предстои в такъв случай?
“Целта ни е да осигурим по-бърза и по-добра клиентска поддръжка, която да може да отговори до няколко часа след получаване на запитването и да имаме 24/7 покритие по чат и телефон, не само на писмени запитвания.”
Пожелаваме ви безкраен късмет! Имате на разположение всички инструменти, от които се нуждаете за да постигнете това, което искате.