Atomer
Atomer предоставя на клиентите възможност да наемат готова уеб-базирана система, в която могат лесно да създават онлайн магазини или уеб сайтове. Екипът е наясно с факта, че първокласната система не може да е такава без висококачествено техническо обслужване. След като са тествали много видове help desk софтуери и тикетинг системи са стигнали до заключението, че LiveAgent е единственият, който отговаря на техните нужди.
Мартин Другаж от Atomer казва: LiveAgent ни помага да изпълняваме клиентски заявки ежедневно. Решението да използваме този help desk софтуер беше правилно и 95% доволни клиенти са доказателство за това.

Работа с LiveAgent
Мартин добавя: “Нашите служители свикнаха бързо с LiveAgent. Работата с LiveAgent е лесна и интуитивна. Ние помагаме на нашите клиенти да разрешат проблемите си ежедневно и сме наистина щастливи, че инструмента с който го правим е LiveAgent. Предлага перфектната прозрачност в комуникацията с нашите клиенти.”
“Предлага перфектната прозрачност в комуникацията с нашите клиенти.”
Благодарение на Live чата, който е част от LiveAgent клиентите ни могат да се свържат с техническата подръжка в реално време и да получат отговори веднага. Към момента имаме около 380 чат разговора на месец, на които се отговаря чрез LiveAgent

All4net,компанията, която стои зад Atomer, ръководи и други проекти. “Благодарение на секциите в LiveAgent можем лесно да пренасочваме тикети, ако е нужно. По този начин е възможно лесно да се допълваме с колегите от други отдели”, казва Мартин.

Какво мислят нашите колеги за LiveAgent?
“Те хвалят прозрачността и простотата на функционалности като: live чат, отдели, отлагане/пренасочване на тикети и бележки, които използват доста често.”
“Удовлетвореността на клиентите се увеличи драстично.”