E-ville
Към момента в E-ville работят 4 служители в отдела за обслужване на клиенти на пълен работен ден. Тези герои осигуряват обслужване на над 100000 клиенти в 2 държави. Невероятно, нали? Страхотният екип поддръжка на E-ville обработва 4 000 (!) тикета всеки месец. И да, все още става въпрос за онези 4 служители, които споменахме по-горе. Основният им канал за връзка е добрата стара електронна поща и обща входяща кутия в Thunderbird – просто нямат нужда от нещо повече.
Основната цел от използването на Help Desk софтуер е подобряването на обслужването на клиентите. Точно това направи LiveAgent за онлайн магазина E-ville.com. Можем да напишем гръмки фрази като “ненадмината ефективност” или “клиентска удовлетвореност” , но няма смисъл от използването на тези термини, ако не са подплатени от добрите стари факти и цифри. И така, нека да видим за какво става въпрос.
“Използваме LiveAgent от пролетта на 2016 година и много ни харесва това, че имаме достъп до всичко от всеки един компютър, а клиентите са обслужвани от един и същи сътрудник – казва изпълнителния директор на компанията Виле Маянен.”
Какво прави клиентската им поддръжка по-добра или по-различна в сравнение с конкуренцията?
“Мисля, че отделяме по-голямо внимание на личното общуване, по-открити и приятелски настроени сме, а това има огромно значение.”
Нашият програмен продукт помага на E-ville в постигането на основната им цел: “Нашите клиенти заслужават по-бързи отговори и по-добро обслужване.” казва Виле Маянен.
“Постигнахме успеха си осигурявайки пълноценно обслужване. Положихме максимални усилия, за да бъдат клиентите ни удовлетворени. А това нямаше как да се случи без помощна на брилянтен Help Desk софтуер какъвто е любимият ни LiveAgent.”
Какво се промени след внедряването на LiveAgent?
И така, кой може да ни отговори по-добре на този въпрос от самия директор на отдела по обслужване на клиенти на E-ville.com?… “Всичко е на едно място! Преди или трябваше да използваме различни приложения, или трябваше да плащаме за интеграции. LiveAgent ни позволи да осигурим възможно най-доброто обслужване на клиенти, на повече от добра цена и без да трябва да жертваме основни инструменти за връзка.”
Екипът ни в LiveAgent цени изключително високо мнението на клиентите ни. Заставаме зад думите си и се осмеляваме да задаваме неудобни въпроси като: Какви са отзивите за нас от сътрудниците ви в отдела по поддръжка? Не можете да си представите колко горди се чувстваме, когато клиентите ни като E-ville отговарят: “Нямаме никакви забележки! Перфектни сте!”