Finančná Správa
През август 2013 година Министерството на финансите на Словашката република започва да използва LiveAgent за предоставянето на онлайн и офлайн поддръжка на над 2 милиона данъкоплатци. Към момента за тази инстанция работят 60 сътрудници в отдела за обслужване на клиенти на пълен работен ден, които обработват хиляди запитвания всеки месец.
Държавна организация от такъв ранг е перфектният пример, че LiveAgent е създаден за нуждите на търговски, нетърговски и държавни предприятия. Големината на компаниите също няма никакво значение – независимо дали сте едноличен търговец или мултинационална корпорация – LiveAgent ще задоволи нуждите ви.
LiveAgent + Facebook
И докато тикет системата и чатът на живо са най-използваните функции от Министерството на финансите на Словакия, те имат и своя Facebook страница, свързана с LiveAgent като по този начин могат да отговарят на коментарите под постовете си, както и на съобщенията си в Facebook. Това е изключително удобно, а от друга страна сътрудниците от отдела за поддръжка са по-съсредоточени върху работата си.
“Преминаването към LiveAgent беше огромна стъпка напред.”
Общуването вече е по-лично
“Преминаването към LiveAgent направи общуването по-лесно, по-бързо и по-прозрачно. Една от ключовите функции е анализът и отчетността, което неимоверно ни помага в постигането на целите ни. Комуникацията с клиентите ни вече е по-лична, тъй като с помощта на LiveAgent, потребителите могат да следят отговорите ни по дадена тема, което е изключително удобно – не е необходимо да описват отново проблема си, тъй като вече сме запознати с него.”
Какво е мнението на клиентите
Клиентите бързо се адаптират към новия набор от функции и възможности за решаване на проблемите си и за получаване на отговори в реално време. Броят на запитванията от клиенти се увеличава заради по-добрата достъпност. С помощта на портала за поддръжка на LiveAgent, те могат да се свързват с нас както го правят клиентите на пощите.
“Успяхме да увеличим двойно запитванията от страна на клиентите, като същевременно намалихме работното време.”