Habrahabr
Habrahabr руски колективен блог, създаден през юни 2006 г., с елементи на социална мрежа за информационни технологии, компютърни науки и всичко, свързано с интернет. Това е 25-ият най-популярен уебсайт в Русия.
Посетителите могат да пишат в общи и лични теми, да публикуват аудио и видео, да четат блогове, да търсят компании, предлагащи работа, и разбира се, да се свързват с други, които споделят общи идеи и цели.
Проблем, който трябва да бъде решен
Стимулът за Habrahabr да започне да търси helpdesk софтуер беше увеличаването на броя на входящите имейли. Както всяка друга компания, в началото на 2012 г. те проучиха пазара и осъзнаха, че LiveAgent е най-подходящ. Те намериха много удобен начина, по който LiveAgent обработва входящата електронна поща.
” Възможността да събираме имейли от всички наши проекти беше ключовият момент за нас.”
Нашата цел е да отговорим на всички въпроси на нашите клиенти
“Ключът към постигането на удовлетворение на клиентите е възможността да се отговори на всички входящи съобщения. Споделената пощенска кутия не ни предоставя необходимите функционалности за това, но с LiveAgent всичко е възможно. Като обединяваме имейли от всички наши проекти в LiveAgent, ние можем на 100% да контролираме всички заявки на клиенти и да се уверим, че нито един имейл не остава без отговор. “
Трите най-добри функции
Ето 3 функции в LiveAgent, които Habrahabr намира за най-полезни:
- Автоматични маркери (и други правила)
- Шаблонни отговори
- Пренасочване на тикети и водене на бележки
“Благодарение на LiveAgent нашите двама специалиста обслужване на клиенти могат да обработят по 150 тикета на ден.”