Huawei
Huawei е китайска мултинационална компания за мрежови и телекомуникационни услуги, предоставяща решения в 170 страни.
Всичко започва с професионално обслужване на клиентите
Като водещ глобален доставчик на телекомуникационни решения, Huawei разбра важността на комуникацията в реално време с клиентите. Те започнаха да търсят helpdesk софтуер с тикетинг система, която би повишила ефективността на техния персонал чрез добавяне на обслужване чрез live чат. След проучванията си по-късно през 2013 г. те решиха да се доверят LiveAgent.
”Бързо създадохме лесен начин за наблюдение и обработка на заявки от клиенти през множество дигитални канали.”

Live чат и активни чат покани
Huawei постоянно използва чат и чат покани, което позволява на компанията да комуникира активно със своите клиенти. Освен това те успяха да намалят броя на изходящите повиквания, което спестява повече време всеки ден. ( Чрез чата можете да обслужвате 3 пъти повече клиенти, отколкото по телефона.)
”Въвеждайки услуга в реално време, успяхме да увеличим удовлетвореността на клиентите с 29%.”
Подобрения, постигнати чрез внедряването на LiveAgent:
- Подобряване на удовлетвореността на клиентите с качествена онлайн услуга
- Повишение на продажбите и кръстосаните продажби
- Намален брой обаждания и имейли за облекчаване на работата на контактния център
- Връзка в реално време за изграждане на лоялност и доверие към марката

Удовлетвореност на клиентите и цели на компанията
Huawei измерва общото удовлетворение на клиентите с LiveAgent, чрез добри или лоши отзиви. Получаването на положителни и отрицателни отзиви помага да се подобри цялостното качество на обслужването на Huawei. Това дава на мениджърите представа кой се справя добре и кой се нуждае от повече обучение. Получаването на положителна обратна връзка след чата също мотивира служителите.
Благодарение на възката с Twitter и Facebook, Huawei е в състояние да проследява всички съобщения и запитвания на клиенти директно в системата LiveAgent.
” Страхотен инструмент, който повиши нивото на ефективност на нашия екип.”