SolidTrust Pay
SolidTrust Pay е електронна платежна система, която обслужва компании, които работят както с получаване, така и с извършване на плащания. SolidTrust работи във всички страни по света. SolidTrust предлага на своите клиенти и членове различни опции, включително транзакции с карти, банкови преводи, банкови връзки, интернет банкиране в реално време и чекове.
“Преминаването към LiveAgent беше важна стъпка напред.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
SolidTrust Pay търсеше по-модерен софтуер, който би могъл да реши проблема с обработката на огромен брой тикети, както и да осигури всички необходими функции като чат, тикетинг система и обширна база от знания. Изследвайки пазара според техните нужди, те откриха LiveAgent, който има всички функции, които търсеха, както и други нови на страхотна цена. Хареса им и фактът, че могат да се свържат споддръжката на LiveAgent 24 часа в денонощието.
Какво се е променило след внедряването на LiveAgent
“Сега имаме пълна услуга, интегрирана с нашия сайт. Също така можем да получаваме гласови обаждания директно от нашия център за поддръжка. Клиентите вече могат да създадат свой собствен акаунт, за да могат бързо и лесно да преглеждат / управляват своите тикети. “
Любими функции
Наистина се радваме да получаваме подробни доклади от служителите по текущи проблеми. Мениджърският персонал с удоволствие следи работата на всеки сътрудник по всяко време. Клиентите могат да създадат свой собствен профил, като добавят своя собствена снимка – това ни позволява да развием по-близки отношения с нашите клиенти.
Освен това е удоволствие да можете да превеждате билети в системата, вместо да копирате и поставяте текста на билета в някакъв онлайн преводач.
Клиентски отзиви
Нашият персонал за обслужване на клиенти поддържа функцията Похвала / Критика. Похвалата от клиентите е категоричен фактор, който кара служителите да се чувстват оценени от своите клиенти, а чрез отрицателна обратна връзка служителите могат да подобрят представянето си.
Цели на SolidTrust Pay
Целите на STP са да осигури бърза, ефективна и всеобхватна поддръжка на своите клиенти, както и да натрупа положителен клиентски опит, докато разглежда статии с полезна информация и помага на сътрудниците.
“Отзивите на клиентите са ключови за успешния бизнес.”