ZlavaDna
ZlavaDna е уебсайт, който предоставя “най- изгодните сделки за деня”, който се занимава с намалени подаръчни сертификати, които биха могли да се използват от местни компании.
Няма по- добрто чувство от това да си купиш изгодно нови дрехи, ваканция или подарък. ZlavaDna е номер едно сред сайтовете за намаления и купони в Словакия, Чехия и една от най- бързо разрастващите се компании в Централна Европа.
Подходът към клиентите на ZlavaDna
ZlavaDna е позната със своя новаторски подход към привличането на нови клиенти. Сайтът бързо осъзнава, че клиентското обслужване може да е евтин начин за маркетинг. През март 2014, ZlavaDna започва да използва LiveAgent за да предостави по- добро и бързо клиентско обслужване. В момента, в него са заети 8 обслужващи агенти, които разрешават месечно над 9000 запитвания в чат на живо и имейли.
Първо, те използват Gmail за имейл комуникация. Много служители започват да усещат, че се давят във всички тези съобщения, по този начин се принуждават да търсят начин, как да управляват и да отговарят по ефективно на имейлите. Тъй като броят на клиентите и същевременно броят на техните клиенти започва да се увеличава, те се нуждаят от опростяване на работата и да избегнат дублирането при решаване на клиентските запитвания. Това е моментът, в който казват СТОП на Gmail и започват да се оглеждат за по- добро решение.
“Опитахме Zendesk, Freshdesk и Kayako, но те не можеха да се сравнят с набора от характеристики на LiveAgent на толкова привлекателна цена.”
Здравейте, аз съм Юрий от ZlavaDna. В нашата компания имаме около 100 служителя, 5 от тях са екипа от клиентско обслужване. ZlavaDna е уебсайт, който се занимава със сделките за деня, който предлага купони за намаления, които се използват в местните компании. Няма по-приятно чувство от това, да се уличи страхотно намаление за хубава почивка, подарък романтична вечеря. ZlavaDna е сред най- добрите и бързо развиващи се уебсайтове за сделки и купони в Централна Европа.
С увеличаващия се брой клиенти, идва и по- високото изискване за по- добро клиентско обслужване. LiveAgent ни помага да разпределим нашите усилия по отношение на клиентското обслужване и лесно се приспособява към нашия растеж. Той е нашето ежедневно оборудване и не мога да си представя да работя без него. LiveAgent ни помага по- бързо да изпратим нашите отговори и да останем близо до клиентите. За да добиете бегла представа, през 2010 имахме около 1.5 милиона клиенти, които използват нашите услуги. Обработваме над 5.000 имейла, 2.000 чата и над 1.500 обаждания всеки месец с нашия екип по Клиентското обслужване.
С LiveAgent, лесно можем да проследим историята на цялата предишна комуникация с всеки клиент. Това дава на нашия екип по обслужването важна информация за другите запитвания, с които клиентът се е сблъсквал преди това и също така ни помага да избегнем дублирането на въпроси. Следователно, цялата комуникация е по- бърза и клиентското обслужване е по- ефективно. Въпреки това се нуждаем от помощ при настройването на нашите лицензи, обслужващият персонал на LiveAgent е винаги готов да помогне.
Нямах нищо друго, само перфектното клиентско обслужване досега. Клиентското удовлетворение и от двете партньорски страни и от страна на крайния клиент е наш основен приоритет, тук на ZlavaDna. LiveAgent е страхотен инструмент, който ни помага да достигнем тези цели.

Преди да започне да използва LiveAgent, ZlavaDna не използва приложения за чат на живо. След въвеждането на бутона чат на живо на своя уебсайт, клиентските запитвания се увеличават значително. В допълнение към това, 9000 отговорени имейла месечно, помагат и на над 1000+ клиенти в чат на живо в реално време.
“Това, че бяхме в състояние да решим клиентските запитвания в реално време с чата на живо ни помогна да намалим тикет натоварването с 25%.”
IПодобрения и клиентско удовлетворение
LiveAgent опрости работата на отдела за клиентско обслужване на ZlavaDna, като на всички клиентски запитвания (тикети) се отговаря вече в рамките на 24 часа. “Това определено нямаше да е възможно без LiveAgent.”
“Достигнахме увеличение на клиентското удовлетворение с двуцифрено число.”
От перспективата на агента по обслужването
“Досега, всеки е доволен отLiveAgent. Той ни позволява да преценим работния поток и да увеличим общата ефикасност по по- прозрачен начин и да увеличим ефективността на нашето клиентско обслужване в общ план.”
Целта на ZlavaDna е да решава тикетите още по- бързо и да увеличава ефективността на своите представителите на клиентското обслужване.