Изпитвате затруднения да предложите добро обслужване по време на КОВИД?

Настройте софтуер за дистанционна работа и ще забележите резултатите веднага.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Осигуряването на отлично клиентско обслужване докато същевременно пазите служителите си по време на пандемията от коронавирус може да бъде предизвикателство. Най-важно е да запазите спокойствие, да се организирате и да търсите алтернативни решения. Ако имате нужда от съвети как да управлявате бизнеса си в тези трудни времена, продължавайте да четете.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Клиентско обслужване по време на пандемия

man swiping on tablet standing

Какво е коронавирусът?

COVID-19 е нов коронавирус, който се появи в Китай през декември 2019 г. COVID-19 се предава от човек на човек по въздушен път. Симптомите включват кашлица, висока температура и задух. В някои случаи вирусът може да е смъртоносен, като хората с най-висок риск са възрастните и тези със сърдечно-съдови и респираторни проблеми.

Най-добрият начин да се пазите от заразяване с вируса е като избягвате контакт с други хора, миете си често ръцете, покривате носа и устата си при кихане и кашляне и избягвате да докосвате очите, носа и устата си.

Как се отразява пандемията на бизнеса?

Коронавирусът вече има влияние върху световната икономика. Стоковата борса се срина, наложени са забрани за пътувания и карантини, а в някои райони хранителните магазини са празни в следствие на паниката.

С цел превенция много европейски правителства наредиха всички компании и организации, чиято дейност не е от първа необходимост (като тази на аптеките, хранителните магазини, пощите, лекарските кабинети) да прекратят работа временно.

affect on business

Как да подготвите бизнеса си за коронавируса

Разбираме, че не всяка работа може да се върши дистанционно. Ако обаче се занимавате с електронна търговия или продажба на софтуер, вероятно голяма част от работата ви може да се свърши от разстояние. Сътрудниците от екипите за обслужване на клиенти, програмистите, специалистите по продажби и маркетинг могат да вземат компютрите си вкъщи и да продължат да работят дистанционно. Като цяло нищо няма да се промени – стига служителите ви имат добра работна етика и да са мотивирани.

offer compensations

Предложете компенсации и компромиси

Ако не можете да изпратите продуктите си по куриер или да предоставите услугите си (например, ако сте авиокомпания, която е засегната от забраната за пътувания), предложете на клиентите си компромис срещу компенсация. Например, ако не можете да върнете пари, предложете на клиентите си кредит за бъдещи покупки. Кредитът трябва да е на същата стойност като покупката им и да може да се използва в бъдеще.

Ако се отнесете към ситуацията по този начин, клиентите ви със сигурност ще проявят разбиране, ще са по-малко разочаровани и ще са по-склонни да купят продуктите и услугите ви и в бъдеще.

mitigate losses

Намалете загубите

Във времена като днешните е важно да намалите загубите. Фокусирайте се върху това, което работи в момента. Предложете отпуски, дайте възможност на хората да предложат нови доходоносни проекти, намалете печалбите на компанията, за да осигурите на служителите си усещане за финансова стабилност и сигурност или предложете пакетни оферти и абонаменти, които ви носят по-малко печалби в дългосрочен план, но предотвратяват проблеми с паричните потоци в момента. Време е за умни и спокойни решения.

man with beard holding pencil

Свършете работата, за която никога не ви остава време

Фокусирайте се върху неща, за които никога не ви остава време. Може би е време за пълния редизайн на сайта, който отлагате. Или може би е време отново да се фокусирате върху блога си. Бъдете креативни, винаги нещо може да се подобри.

Влияние върху сферата на клиентското обслужване

Всички връщат пари

Когато се занимавате с отмяна на резервации и връщане на пари, е важно да имате предвид човешкия аспект на бизнеса и да бъдете гъвкави и да проявите разбиране към клиентите си.

Претоварен чат/телефон

Управлявайте дългите обаждания и чатове чрез интелигентно разпределяне на обажданията, интерактивна система за гласови отговори (ИСГО) или въпросник преди започване на чат. Дайте на сътрудниците си време и възможност да се организират и да отговорят ефективно на всички клиентски запитвания.

Smiley face icon

Намалена удовлетвореност на клиентите

Не се демотивирайте и си дайте сметка, че текущото намаляване на клиентското удовлетворение е само временно. Помислете за нови начини да ангажирате клиентите си, които могат да трансформират негативните преживявания в позитивни.

get inspired

Вдъхновете се

Почерпете вдъхновение от Martinus, словашка книжарница, която продължава да обслужва клиентите си онлайн. Сътрудниците й са готови да посъветват клиентите относно избора им на книги чрез видео чат. Сладко е, ефективно и запомнящо се.

Преразпределете ресурсите

Тъй като количеството на запитванията е голямо и само се увеличава, е важно да пренасочите служителите си към екипите за клиентско обслужване при необходимост. Дори ако пренасочените служители не знаят достатъчно за продукта ви и техническите запитвания относно него, можете да им възложите тикетите “за начинаещи” с въпроси като “Как да си сменя паролата си?” или “Как да подновя абонамента си?”

По този начин, служителите с повече знания ще могат да се фокусират върху по-сложните и важни запитвания. Така всички печелят, защото клиентите ви няма да чакат и можете за използвате вътрешните си ресурси без да се налага да освобождавате или наемате хора.

adjust resources
adjust shifts

Настройте смените на сътрудниците си

Когато броят на запитванията е изключително голям, е важно да настроите смените на сътрудниците си така, че клиентското ви обслужване да е на разположение 24/7. Ако не можете да променяте смените на сътрудниците си, помислете за друг начин, по който да осигурите обслужване дори когато не сте на линия. Помислете за бази знания, форуми, статии с ръководства за употреба, офлайн чатове, видеа в YouTube – в общи линии всичко, което клиентите ви могат да използват без ваше участие.

Peter Komornik

LiveAgent комбинираотличен чат на живо, система за работа с тикети и автоматизация, която ни позволява да осигурим изключително ниво на обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo

Увеличете броя на сътрудниците

Ако имате възможност временно да наемете дистанционни сътрудници клиентско обслужване, определено го направете. Тъй като доста хора ще се окажат съкратени и в тежка финансова ситуация, работата може да е изгодна за много от тях.

increase availability
canned messages

Подгответе шаблони за отговор

Подготовката на шаблони за отговор и автоматизирането на определени отговори на имейли е чудесен начин да разрешите бързо запитванията. Например, шаблонен отговор може да се изпрати автоматично на всички, които са поискали връщане на пари. Съобщението трябва да има предварително подготвен текст, който да обяснява на клиента процеса стъпка по стъпка и да отговаря на често задаваните въпроси относно връщането на пари.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ние предлагаме автоматично прехвърляне на информацията от някои от най-популярните Help Desk приложения.

Възползвайте се предварителния преглед на съобщенията

Всичко, което може да ви спести време в периодите на пикове в постъпващите запитвания е от полза. Възползвайте се от предварителния преглед на съобщението в реално време, който ви позволява да видите какво пишат клиентите ви в чата на живо, дори преди да са натиснали “изпрати”. Това ви дава допълнително време да прегледате миналите им поръчки, запитвания и друга важна информация, която може да ви трябва докато им съдействате.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Успокойте се

Основният извод от всичко това е да останете позитивни и мотивирани. Помислете за алтернативни решения, които могат да помогнат както на клиентите, така и на сътрудниците ви. Помнете, че всичко това е само временно и че нещата скоро ще се върнат към нормалното.

Ако имате нужда от Help Desk приложение, което да задоволи нуждите ви от дистанционна работа, опитайте LiveAgent. Предлагаме ви виртуална телефонна централа, система за запитвания и вграден чат на живо.

Защо компаниите преминават към LiveAgent

Related Articles to Клиентско обслужване по време на коронавирус
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!

Contrado използва само една инстанция в LiveAgent, за да обслужва 9 различни държави. Обслужващият им е екип успява да разреши 8000 запитвания на месец. Продължи да четеш.

Contrado.com | LiveAgent

Contrado използва LiveAgent за управление на клиентско обслужване в 9 държави, разрешавайки 8000 запитвания месечно с една инстанция. Открийте как нашето многоканално хелп деск решение може да подобри вашето обслужване с интеграции като WhatsApp, WordPress и Shopify. Посетете страницата, за да научите повече.

Преминете към надежден софтуер за клиентска поддръжка. LiveAgent е безупречна алтернатива на Birdeye благодарение на невероятната си тикет система.

Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x