Какво е интерфейс на агент?
Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.
Какво може да правите е интерфейса на агенета?
Агентът може да извършва голям обем от действия като:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?
Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.

След като сте се запознали с интерфейса на агент, може да разгледате какво представлява тикет за поддръжка. Това ще ви даде представа как системата за управление на тикети помага за подобряване на клиентското обслужване.
Друг полезен ресурс са шаблоните за лайв чат, които можете да използвате, за да улесните комуникацията с клиентите. Те предлагат готови отговори, които спестяват време и усилия.
Също така, не пропускайте да научите повече за етикета на обаждане. Това ще ви помогне да усъвършенствате вашите телефонни разговори и да оставите положително впечатление у клиентите.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"