Какво е AJAX?
AJAX се нарича още асинхронен JavaScript и XML. Това е комбинация от JavaScript, разширяем маркиращ език, документен обектен модел (DOM), динамичен HTML и други устройства за програмиране, които се използват за създаването на асинхронни уеб приложения. Всяко устройство за програмиране е със своя собствена важност. Тези уеб приложения могат да изпращат информация на сървъра и да се връщат на заден план. Това устройство позволява на съдържанието на уебстраниците да се обновява за момент, когато има активност. Ajax носи със себе си много предимства и преимущества.
Гледайте видеоклипа за обяснение на AJAX
Открийте трансформиращата сила на AJAX (асинхронен JavaScript и XML) в този кратък видеоклип. Научете за ограниченията на традиционните подходи, вникнете в работата на AJAX и станете свидетели на примери от реалния свят, които демонстрират неговото въздействие. Разкрийте ролята на XMLHttpRequest (XHR) и получете представа за това как AJAX позволява динамично и безпроблемно потребителско изживяване.

Ако искате да разберете повече за това как AJAX може да подобри вашето клиентско обслужване, разгледайте нашето подробно обяснение на AJAX. Там ще откриете и видео, което ще ви помогне да разберете концепцията още по-добре.
За тези, които търсят ефективно решение за комуникация, препоръчваме да проучите безплатния чат софтуер. Той предлага много предимства като съкратено време за реакция и подобрена ефективност на служителите.
Ако обмисляте прехвърляне от друга платформа, научете повече за прехвърлянето от LivePerson към LiveAgent. Този процес е лесен и ще ви помогне да осигурите страхотно обслужване на клиентите с по-ниски разходи.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"