Какво е анкета за клиентско обслужване?
Анкетата и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удовлетворението на клиентите.
Целта на анкетите за клиентско обслужване е да се узнае, преживяването което са имали клиентите и как компанията може да се подобри и да предостави услуги с по- добро качество на своите клиенти.
Ако клиентът е имал лошо преживяване с предоставената клиентска услуга от компанията, той/тя е много вероятно да не препоръчат компанията на някой друг. Всъщност, когато хората в неговия/нейния социален кръг чуят за преживяването, те също не биха избрали продуктите на компанията.
Frequently Asked Questions
Каква е анкетата за клиентско обслужване?
Анкетата за клиентското обслужване е въпросник, който е предназначен да помогне на компаниите да разберат, какво клиентите мислят за техните марки, услуги, продукти и клиентска услуга. Благодарение на това, организациите имат възможността да подобрят техните продукти, да оптимизират своя опит и също така да предоставят на клиентите това, което искат.
Какви са видовете анкета за клиентско обслужване?
Има четири основни вида анкети. Първото е Индекс на удовлетвореност на клиентите (CSAT). Съдържа прости въпроси, обикновено с отговори "да" или "не". Вторият вид от този тип анкети е Нетен промотиращ резултат, който моли клиентите да оценят възможността да препоръчат услуга или продукт на клиент по скалата от 0 до 10. На следващия етап се сравняват критиките на промотиращите. Друга анкета е Индекс на клиентска удовлетвореност (CES). Това ни показва, колко усилия се изискват от клиента да използват този продукт или колко работа е необходима за решаването на проблем за клиентската услуга. Последният вид е проучването на основните етапи, което е изпратено в ключови моменти от пътуването на клиента. Можете да използвате времето за доставка спрямо времето за преживяване.
Как да разпространя анкетата за клиентското обслужване?
Можете да разпространите анкетата за клиентската услуга по различни начини. Можете да я изпратите по имейл, в обичайното пощенско писмо, в чат прозорец или в социалните медии. Трябва да изберете, кой път е най- оптималният. Дали да изберете само един, няколко или евентуално всеки един. Това изисква специфичен анализ. /p>
След като се запознаете с различните термини за клиентско обслужване, може да разгледате как да подобрите клиентското си обслужване чрез анкета за клиентско обслужване. Това ще ви даде възможност да получите ценна обратна връзка от клиентите си и да разберете какво може да бъде подобрено.
За по-дълбоко разбиране на клиентските нужди, вижте нашите въпроси за анкета за клиентско удовлетворение. Тези въпроси ще ви помогнат да оцените удовлетвореността на клиентите и да подобрите услугите си.
Ако искате да научите как да провеждате ефективни проучвания на клиентите, прочетете нашето ръководство как да провеждате проучване на клиенти. Там ще намерите съвети и примери, които ще ви помогнат да получите точни данни за клиентските предпочитания.
За да видите как реални компании използват тези техники, погледнете историята на успеха на WebSupport. Тя ще ви покаже как WebSupport измерва и подобрява клиентското удовлетворение.
И накрая, за по-подробно разбиране на инструментите, които можете да използвате за обслужване на клиенти, разгледайте нашата статия за инструменти за обслужване на клиенти. Тя ще ви предостави информация за различните налични технологии и как те могат да подобрят вашето клиентско обслужване.
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.