Какво е API?
API, или още Приложно-програмен интерфейс (на английски Application programming interface). API се използват за създаване на приложения и за комуникация между различни сегменти на софтуера. Той дефинира как тези компоненти трябва да си взаимодейтсват. Функцията на API е да позволи приложенията да си комуникират едно с друго. Той предоставя базови команди за изпълнение на обикновени операции на програмистите.
Вижте пълния справочник на API на LiveAgent.

След като разберете какво представлява API интеграция, ще можете да видите как тя може да подобри вашето клиентско обслужване. Това е чудесен начин да се възползвате от наличните LiveAgent API действия за оптимизация на процесите.
Ако сте любопитни да разберете повече за приложно-програмния интерфейс (API), разгледайте ресурсите на базата знания. Те ще ви помогнат да се ориентирате по-добре и да използвате API по-ефективно във вашия бизнес.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!