Какво е архивирането?
Това е един, достъпен и страхотен инструмент, който помага за почистването на паметта и оптимизира хелп деск софтуера. При архивирането, данните и информацията се прехвърлят към рядко използвано хранилище. Възможно е да се прехвърлят разрешени и затворени тикети, както и имейли след определен период от време. Архивирането се активира автоматично. На LiveAgent можете също да архивирате всички Ваши комуникации в социалните медии като Facebook или Twitter в тикети.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво можете да архивирате?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.” } }] }FAQ
Какво означава архивиране?
Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време.
Какво можете да архивирате?
На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.
Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?
LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.
След като научите всичко за архивирането, разгледайте какво представлява "изчакващ тикет". Това може да ви помогне да разберете как да управлявате тикетите, които изискват внимание, за по-добро клиентско обслужване. Освен това, вижте как "чат на живо агенти" могат да подобрят взаимодействието с клиентите ви. Ще научите кои са тези агенти и какви умения са необходими, за да бъдат наистина ефективни.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!