Какво са автоматизациите?
Автоматизирайте ежедневните задачи на различните случаи на Вашия LiveAgent. Автоматизацията (правилата) са перфектна характеристика, която Ви го позволява. Тя се използва за създаването на работни потоци, които Ви помагат да създадете бързо и удовлетворително разрешаване на случаи. Определете микс от критерии и условия, и определете действието, което характеристиката следва да направи. Можете да създадете автоматизация за много различни случаи. Лесно е.
Автоматизацията носи със себе си много преимущества и ползи. Тя Ви спестява време. На LiveAgent сте в състояние да създадете Вашите персонализирани автоматизации.
Научете повече за Правилата (автоматизациите) на LiveAgent.

FAQ
Какво означава термина автоматизация?
Автоматизацията е процес, който има за цел да увеличава ефективността и полезното действие на работата. Ако действията на служителя са с повторяемост, то може да се определя по критерии, дато се зададат точните действия, които функицията трябва да изпълни и тя може да бъде изпълнена автоматично. Това Ви спестява време, което можете да прекарате в други дейности, които ще подобрят Вашето клиентско обслужване.
Какви автоматизации предлага LiveAgent?
LiveAgent автоматизира процесите като: преместването на всички тикети, които съдържат определени думи към определен отдел, премахване на спам или тагване, възлагане на тикети, изпращане на съобщения, чатбот услуга
След като завършите четенето на текущата страница, може да се интересувате от чат на живо агенти, където ще научите кои са тези агенти и какви способности трябва да притежават. Открийте и полезни съвети за подобряване на тяхната ефикасност.
Също така, може да разгледате темата за бяла тема, за да разберете какво всъщност представлява тя. Тази концепция е важна за персонализиране на клиентското изживяване.
Ако се интересувате от ефективни инструменти, разгледайте инструменти за обслужване на клиенти, които ще ви помогнат да подобрите взаимодействието с клиентите. Тази статия ще ви предостави информация за различни полезни инструменти.
Не на последно място, научете повече за автоматизация на продажбите и как тя може да подобри вашата работа. Тази статия ще ви запознае с предимствата на автоматизацията и как може да се възползвате от тях.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!