Какво е средно време за обработка?
Средното време за обработка е средното време, което сътрудниците отделят за всички дейности. Включва времето за разговори по телефона, задържане на разговори, чатове и решаване на казусите на клиентите. Трябва да е възможно най-кратко. Времето е пари и затова е необходимо това време да се проследява. Средното време за обработка показва колко време е необходимо за разрешаването на запитванията и кои въпроси отнемат най-много време на сътрудниците. Можете да проследявате средното време за отговор, нивото на обслужване и други. Това помага да се подобри клиентското обслужване.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
След като се запознаете със значението на "средно време за обработка", може да се интересувате от повече информация за тази концепция. Прочетете статията "Средно време за обработка Обяснено", за да разберете как точно се изчислява и защо е важно за вашия бизнес. Ако искате да научите как да подобрите клиентското си обслужване, можете да разгледате статията "Искате да подобрите клиентското си обслужване?", която предлага полезни съвети и стратегии за оптимизация.