Какво е база знания?
Базата знания е част от Вашия помощен център, който предлага съдържание за самообслужване. Тя предоставя на клиентите документация за Вашите продукти.
Базата знания може да бъде от полза както за клиента, така и за агента. Клиентите могат да открият в нея решения, без да е необходимо да се свързват с екипа по обслужването. Агентите са в състояние да работят с по-малко тикети и могат да ги видят директно в базата знания.
Научете повече за базата знания на LiveAgent.

Гледайте видеоклип за базата от знания
Софтуерът за помощ на LiveAgent е мощен инструмент за обслужване на клиенти и база знания. Той помага на фирмите да предоставят бързи и ефективни решения за обслужване на клиентите си. Неговата база от знания е обширна и добре проектирана база данни с информация. Помага на клиентите бързо да търсят отговори на своите въпроси и намалява времето, изразходвано за решаване на клиентски запитвания. LiveAgent също така предоставя интуитивен потребителски интерфейс и анализи за процеса на обслужване на клиенти, което позволява на бизнеса да проследява ефективността и да поддържа висока удовлетвореност на клиентите.

Наред с много други предимства, интегрирането на база от знания във вашата стратегия за брандиране може значително да повлияе и подобри класирането ви в Google. Разгледайте как една база от знания може да поеме водеща роля и да надмине конкурентите.
Frequently Asked Questions
Какво е база знания?
Базата знания е онлайн библиотека за самообслужване, която съдържа информация за продукти и услуги, определени запитвания и други, свързани с определената марка теми. Те помагат на клиентите, но също така и на служителите да придобият знания, които нямат и са им необходими да решат проблема.
Какво включва базата знания?
Съдържанието на базата знания зависи от нейните цели. Ако е необходимо за вътрешна употреба на компанията, тя съдържа информация за индивидуалните процеси на отдела ЧР или за правния отдел, обяснява как точно работи продукта и как да решите клиентския проблем. Може също така да бъде за външна употреба, в кой случай ще съдържа информация за продукти и услуги, които могат да бъдат полезни за клиентите.
Как работи базата знания на LiveAgent?
Базата знания на LiveAgent Ви позволява да създавате категории в клиентския портал на базата на Вашите продукти и услуги, както и видовете клиенти. Клиентите имат достъп до съдържание (под формата на статии, видео клипове, ръководства и други), които им помагат да се справят с проблемите, с които е възможно да се сблъскат, докато използват продукти или услуги, предлагани от Вашата компания. Можете да ги персонализирате според достъпните шаблони или да ги адаптирате към Вашите нужди.
След като научихте какво представлява базата знания, може да разгледате как да я използвате за подобряване на клиентското си обслужване. Разберете как можете да подобрите клиентското обслужване и да направите вашите клиенти по-доволни.
Ако искате да разширите възможностите си, помислете за използването на мулти база знания. Това ще ви позволи да персонализирате съдържанието за различни групи потребители и да управлявате информацията по-ефективно.
И накрая, ако търсите алтернативи на други платформи, може да разгледате защо LiveAgent е по-добър избор в сравнение с HelpSpot и Tidio. Открийте как нашата платформа може да ви помогне да постигнете по-добра удовлетвореност на клиентите и по-високи приходи.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"