Какво е бранд?
Има много определения за думата бранд. Може да бъде дизайн, символ и много повече. Може да бъде нещо като обещание към клиентите. Брандовете трябва да бъдат видими, специални, запомнящи се и още много неща. Малките бизнеси могат успешно да изградят бранда си чрез социланите медии, онлайн отзиви. Доброто клиентско обслужване може да е голямо предимство за тях.
След като научите повече за това какво представлява брандът, можете да продължите с разглеждането на удовлетвореността на клиентите от обслужването. Това ще ви даде представа как да измерите успеха на вашите усилия за подобряване на обслужването. Ако искате да оптимизирате управлението на клиентските акаунти, разгледайте статията за управление на сметки, която предлага интеграции и безплатен пробен период. За тези, които се интересуват от бърза и ефективна комуникация, лайв чат софтуерът може да бъде ключов инструмент за подобряване на клиентското обслужване. А ако търсите ефективни начини за комуникация в социалните медии, вижте общи шаблони за отговор, които предлагат идеи и съвети за бързи и релевантни отговори. Накрая, за по-добро управление на бранда в електронната поща, разгледайте имейл шаблони за ново споменаване на бранда, които ще ви помогнат да комуникирате ефективно с клиентите си.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!