Какво е център за обслужване на клиенти?
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти. Основната му функция е да управлява контактите с клиенти. Центърът за обслужване на клиенти е и съществена част от управлението на взаимоотношенията.
Може да бъде сравнен с кол центъра, но разликата е, че той обслужва всякакъв тип комуникация – имейли, чат, обаждания и факс.
Frequently Asked Questions
Какво означава център за обслужване на клиенти?
Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, позволяващ Ви да осигурите пезпроблемна и ефективна поддръжка. Благодарение на него компанията има възможност да събира данни за клиентите, да развива и подобрява обслужването.
Какви са основните функции на центъра за обслужване на клиенти?
Основните функции на центъра за обслужване на клиенти са насочването на разговорите директно към определен служител, запис на разговорите (трябва да уведомите клиентите си за това), интеграция с мобилни телефони или интерактивен гласов отговор. Възможността за провеждане на анализи и събиране на данни е изключително важна.
Какви са видовете центрове за обслужване на клиенти?
Основният тип услуга за обслужване е кол център за входящи повиквания, в който се обработват само обаждания на клиенти. Вторият тип е център за изходящи обаждания, който извършва само обаждания от служители до потенциални или настоящи клиенти. Третият тип е виртуален център за обаждания, който ви позволява да провеждате всякакви телефонни разговори.
След като се запознаете с центъра за обслужване на клиенти, може да разгледате удовлетвореността на клиентите от обслужването, за да разберете как клиентите оценяват качеството на услугите. Това знание може да ви помогне да подобрите вашето клиентско обслужване. Ако ви интересува как използването на чат на живо може да подобри комуникацията с клиентите, посетете страницата за поддръжка чрез чат. Тук ще откриете полезни съвети за ефективна поддръжка и взаимодействие с клиенти. За тези, които искат да научат повече за предимствата на софтуерната поддръжка, страницата за софтуерна поддръжка е отлично място за това. Тя предоставя информация за основните функции и как те могат да бъдат използвани за по-добро обслужване на клиентите.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!