A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
След като вече знаете какво представлява чат бутон, можете да разгледате какви са предимствата на чат в реално време. Това ще ви даде по-добра представа за бизнес ползите от използването на чат технологии. Ако искате да подобрите клиентското обслужване на вашата корпорация, прочетете повече за live чат за корпорации. Ще научите как да интегрирате софтуерът и какви функции могат да бъдат полезни за вашата стратегия. Ако търсите безплатно решение, разгледайте нашия безплатен чат софтуер. Ползите от него включват подобрена ефективност на служителите и по-бързо време за реакция.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!