Какво е поддръжка чрез чат?
Поискайте помощ със запитванията си като чатите онлайн с екипа за клиентско обслужване. Сътрудниците лесно и в реално време ще отговорят на въпросите ви. Онлайн чатът е бърз начин да решите проблемите си.
Frequently Asked Questions
Какво е поддръжка чрез чат?
Поддръжката чрез чат е форма на синхронни съобщения. Сътрудникът и клиентът трябва да присъстват по едно и също време. Обикновено, този канал за комуникация е наличен в сайтовете под формата на изскачащ диалогов прозорец. Благодарение на него, сътрудникът може бързо да предостави информация по въпрос, който притеснява клиента.
Можем ли да предожим поддръжка чрез чат, използвайки LiveAgent?
Разбира се, LiveAgent предлага възможността за използването на чат като средство за комуникация с клиенти. В момента това е един от най-предпочитаните канали за комуникация между клиента и марката.
Кои са основните правила на поддръжката чрез чат?
Има няколко правила, които трябва да имате предвид като основни правила за чат. Първото е да използвате грамачески и правописно правилен език. Грешките правят екипа за клиентска поддръжка некомпетентен в очите на клиента. Друго правило е да се отговаря възможно най-бързо, затова е важно сътрудниците да пишат бързо по време на разговорите. Друго важно правило е да не се ползват съкращения и абревиатури. Изполването на такива форми не е професионално. Това е подобно на използването на кратки отговори с "да" или "не". Винаги се опитвайте да използвате пълни изречения. Шаблонните отговори подпомагат работата на сътрудниците, но не ги изполвайте необмислено. Сътрудниците винаги трябва да персонализират отговора. Хубаво е да се обръщаме към клиента по име. Тогава клиентът има усещането, че обслужващият екип се обръща лично към него, а не към един от многото.
След като сте разбрали какво представлява поддръжката чрез чат, може да ви бъде интересно да научите повече за софтуерната поддръжка. Това ще ви даде по-добра представа за различните видове помощ, които можете да получите. Ако сте загрижени за сигурността на вашата система за клиентска поддръжка, разгледайте статията за безопасността на системата. Ще научите за важни функции като двустепенна верификация и HTTPS криптиране. Също така, може да намерите полезна информация в статията за каналите за поддръжка, където се обяснява как различните канали могат да подобрят вашето клиентско обслужване. Това ще ви помогне да изберете най-подходящия канал за вашите нужди.
Открийте как LiveAgent революционизира клиентското обслужване с многоканална поддръжка по имейл, чат на живо, телефон и социални мрежи като Facebook и Twitter. Лесна интеграция и интуитивно управление на оплаквания, VoIP и база данни на клиенти. Регистрирайте се безплатно и усетете разликата във вашето обслужване!
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Live чат за стартъпи и малки бизнеси
Намалете разходите за привличане на клиенти и увеличете дълготрайната стойност на взаимоотношенията с клиентите на Вашия стартъп или малък бизнес със софтуера за чат на живо