Какво е поддръжка чрез чат?
Поискайте помощ със запитванията си като чатите онлайн с екипа за клиентско обслужване. Сътрудниците лесно и в реално време ще отговорят на въпросите ви. Онлайн чатът е бърз начин да решите проблемите си.
Frequently Asked Questions
Какво е поддръжка чрез чат?
Поддръжката чрез чат е форма на синхронни съобщения. Сътрудникът и клиентът трябва да присъстват по едно и също време. Обикновено, този канал за комуникация е наличен в сайтовете под формата на изскачащ диалогов прозорец. Благодарение на него, сътрудникът може бързо да предостави информация по въпрос, който притеснява клиента.
Можем ли да предожим поддръжка чрез чат, използвайки LiveAgent?
Разбира се, LiveAgent предлага възможността за използването на чат като средство за комуникация с клиенти. В момента това е един от най-предпочитаните канали за комуникация между клиента и марката.
Кои са основните правила на поддръжката чрез чат?
Има няколко правила, които трябва да имате предвид като основни правила за чат. Първото е да използвате грамачески и правописно правилен език. Грешките правят екипа за клиентска поддръжка некомпетентен в очите на клиента. Друго правило е да се отговаря възможно най-бързо, затова е важно сътрудниците да пишат бързо по време на разговорите. Друго важно правило е да не се ползват съкращения и абревиатури. Изполването на такива форми не е професионално. Това е подобно на използването на кратки отговори с "да" или "не". Винаги се опитвайте да използвате пълни изречения. Шаблонните отговори подпомагат работата на сътрудниците, но не ги изполвайте необмислено. Сътрудниците винаги трябва да персонализират отговора. Хубаво е да се обръщаме към клиента по име. Тогава клиентът има усещането, че обслужващият екип се обръща лично към него, а не към един от многото.
След като сте разбрали какво представлява поддръжката чрез чат, може да ви бъде интересно да научите повече за софтуерната поддръжка. Това ще ви даде по-добра представа за различните видове помощ, които можете да получите. Ако сте загрижени за сигурността на вашата система за клиентска поддръжка, разгледайте статията за безопасността на системата. Ще научите за важни функции като двустепенна верификация и HTTPS криптиране. Също така, може да намерите полезна информация в статията за каналите за поддръжка, където се обяснява как различните канали могат да подобрят вашето клиентско обслужване. Това ще ви помогне да изберете най-подходящия канал за вашите нужди.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!