Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Клиентите могат да предоставят обратна връзка след като билетът им е решен. Това става чрез обикновен въпросник с 2 опции – добър или лош рейтинг. Клиентите също могат да оставят коментар, ако искат да изразят мнението си. Оценката на удовлетвореността на клиентите е чудесен начин да видите ефективността на Вашите агенти.
Оценките могат да се предоставят само от клиенти, а не от агенти, дори те да са поискали билета.
Frequently Asked Questions
Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите е мярка, която ни показва колко е доволен клиентът от обслужването на клиентите. Те могат да дадат отговори на това, след като докладът им бъде разрешен от агента. Това се прави с въпросник, където можете да посочите дали оценката е добра или лоша.
Как да изчислим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите може да бъде изчислена например чрез обикновен справочник, който ще му бъде предоставен чрез разрешаване на заявлението му. Клиентът дава положителна или отрицателна оценка по рейтинговата скала и така можем да преценим дали той е доволен от услугата.
Как да подобрим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
За да увеличите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете Вашето обслужване. Не забравяйте да се отнасяте индивидуално към клиентите си и да им обръщате внимание като личности. Дайте им възможност да се свържите с тях по различни канали, за да изберете най-добрия за тях. Отговорете на проблемите им възможно най-лесно и бързо. Събирайте отзиви и оценки от тях и ги използвайте, за да подобрите обслужването си.
След като приключите с четенето на текущата страница, може да разгледате какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите, за да научите повече за важността на клиентската обратна връзка. Тази статия ще ви помогне да разберете как да използвате рейтинга, за да подобрите вашето обслужване.
Ако искате да научите повече за разликата между клиентска услуга и клиентско обслужване, можете да разгледате тази статия. Тя ще ви даде яснота за ролите и значението на двете понятия.
За тези, които се интересуват от автоматизация, нашето ръководство за автоматизирано обслужване на клиенти ще ви даде полезни съвети. Научете как автоматизацията може да подобри ефективността на вашето обслужване.
И накрая, ако се интересувате от най-добрите практики за клиентско удовлетворение, тази статия ще ви предостави полезни стратегии. Тя ще ви помогне да разберете как да изградите дългосрочни отношения с вашите клиенти.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!