Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Клиентите могат да предоставят обратна връзка след като билетът им е решен. Това става чрез обикновен въпросник с 2 опции – добър или лош рейтинг. Клиентите също могат да оставят коментар, ако искат да изразят мнението си. Оценката на удовлетвореността на клиентите е чудесен начин да видите ефективността на Вашите агенти.
Оценките могат да се предоставят само от клиенти, а не от агенти, дори те да са поискали билета.
Frequently Asked Questions
Какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите е мярка, която ни показва колко е доволен клиентът от обслужването на клиентите. Те могат да дадат отговори на това, след като докладът им бъде разрешен от агента. Това се прави с въпросник, където можете да посочите дали оценката е добра или лоша.
Как да изчислим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
Оценката на удовлетвореността на клиентите може да бъде изчислена например чрез обикновен справочник, който ще му бъде предоставен чрез разрешаване на заявлението му. Клиентът дава положителна или отрицателна оценка по рейтинговата скала и така можем да преценим дали той е доволен от услугата.
Как да подобрим рейтингът за удовлетвореност на клиентите?
За да увеличите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете Вашето обслужване. Не забравяйте да се отнасяте индивидуално към клиентите си и да им обръщате внимание като личности. Дайте им възможност да се свържите с тях по различни канали, за да изберете най-добрия за тях. Отговорете на проблемите им възможно най-лесно и бързо. Събирайте отзиви и оценки от тях и ги използвайте, за да подобрите обслужването си.
След като приключите с четенето на текущата страница, може да разгледате какво представлява рейтингът за удовлетвореност на клиентите, за да научите повече за важността на клиентската обратна връзка. Тази статия ще ви помогне да разберете как да използвате рейтинга, за да подобрите вашето обслужване.
Ако искате да научите повече за разликата между клиентска услуга и клиентско обслужване, можете да разгледате тази статия. Тя ще ви даде яснота за ролите и значението на двете понятия.
За тези, които се интересуват от автоматизация, нашето ръководство за автоматизирано обслужване на клиенти ще ви даде полезни съвети. Научете как автоматизацията може да подобри ефективността на вашето обслужване.
И накрая, ако се интересувате от най-добрите практики за клиентско удовлетворение, тази статия ще ви предостави полезни стратегии. Тя ще ви помогне да разберете как да изградите дългосрочни отношения с вашите клиенти.
Анкета за клиентско обслужване
Научете как анкетите за клиентско обслужване могат да подобрят удовлетвореността на клиентите и качеството на вашите услуги. Открийте различните видове анкети и методи за тяхното разпространение. Регистрирайте се безплатно в LiveAgent и започнете да събирате ценна обратна връзка от вашите клиенти още днес!
Прогнозни оценки за удовлетвореността
Открийте как прогнозните оценки за удовлетвореността в LiveAgent могат да трансформират клиентското ви обслужване. Научете как този инструмент предсказва дали тикетите ще получат положителен или отрицателен рейтинг, за да подобрите взаимодействието с клиентите си. Посетете страницата, за да разгледате всички функции и възможности на LiveAgent!
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.