Какво е клиентската удовлетвореност от обслужването?
Удовлетвореността на клиентите от обслужването е термин, който често се използва в маркетинга. В икономиката удовлетвореността на клиентите е набор от техники, насочени към максимизирането й. Степента на удовлетворение се определя като броя на клиентите, чийто опит надвишава обичайните нива на удовлетвореност. Тя е мярка за това как продуктите и услугите, предоставяни от дадена компания, отговарят или надхвърлят очакванията на клиентите. Удовлетвореността на клиентите се дефинира като брой клиентите или процент от общия брой, чиято обратна връзка за техния опит с продукти или услуги на компанията (рейтингови индекси) надвишава обичайни нива на удовлетвореност.
Frequently Asked Questions
Какво означава удовлетвореността на клиентите от обслужването?
Тя не е нищо повече от удовлетвореността на клиентите след като са комуникирали с Вашия отдел за обслужване. Тя е степента на тяхното удовлетворение от предоставяната услуга, разрешаването на техния проблем и получаването на помощ и подкрепа.
Как да измерим клиентската удовлетвореност от обслужването?
Удовлетвореността на клиентите от обслужването може да бъде измерена по няколко начина. Можете да помолите клиентът да попълни анкета или в приложението (ако имате такова), или там където е предоставена услугата - в социалните мрежи, по имейл или по телефона. Това може да се осъществи и със специални инструменти като CSAT, нетен резултат на организацията или оценка на усилията от страна клиента.
Как да подобрим удовлетвореността на клиентите от обслужването?
За да подобрите удовлетвореността на клиентите, на първо място, трябва да развиете обслужването и да се стремите към върхови постижения. Изключително важно е клиентът да е в центъра на вниманието - изслушвайте клиентите, давайте им това, от което имат нужда, и бъдете активни. Проактивността показва, че клиентът е важен за компанията.
Ако искате да разберете повече за оценката на удовлетвореността на клиентите, разгледайте нашата статия за оценка за удовлетвореността на клиентите. Там ще намерите полезна информация за това как да измерите и подобрите клиентската си удовлетвореност. Също така, научете как инструменти за обслужване на клиенти могат да подпомогнат екипа ви да предоставя по-добра поддръжка. Те са важна част от арсенала на всяка успешна компания. Ако сте заинтересовани от онлайн комуникация, прочетете повече за поддръжка чрез чат. Чатът е бърз и ефективен начин да отговорите на въпросите на клиентите си.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
Открийте как прогнозните оценки за удовлетвореността в LiveAgent могат да трансформират клиентското ви обслужване. Научете как този инструмент предсказва дали тикетите ще получат положителен или отрицателен рейтинг, за да подобрите взаимодействието с клиентите си. Посетете страницата, за да разгледате всички функции и възможности на LiveAgent!
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Научете как да оцените удовлетвореността на клиентите и да подобрите обслужването си! Открийте как рейтингът за удовлетвореност отразява успеха на вашата компания и как да го увеличите чрез персонализирано внимание и бързо решение на проблемите. Регистрирайте се безплатно и започнете да изграждате по-добро клиентско изживяване с LiveAgent!