Какво е табло за управление?
Таблото за управление се състои от екран, който показва информация за потребителя на едно място, така че информацията да е лесна и достъпна. Това помага на агентите агентите да са в час с най- важната информация в компанията.
Таблото дава данни в реално време и помага на агентите да наблюдават тяхното представяне. Например, след като клиентският представител се впише в системата от неговия акаунт на уеб страницата на компанията, той може да проследи броя на отворените тикети, които са разпределени на него и на агентите му, които работят в неговия отдел. Ако има много отворени тикети, това означава, че агентът и неговия екип не работят добре за да изпълнят нуждите на клиента.
Frequently Asked Questions
Какво е таблото за управление?
Таблото с информация е инструмент, който Ви позволява да управлявате информация и да провеждате бизнес интелигентност. Показва и съхранява важни данни от различни източници на едно място. Обикновено, визуализациите на данни се използват за по- лесното разбиране на показаните данни и техните зависимости. Това Ви позволява да проследите тенденциите и да изключите грешките.
Как да получите достъп до таблото за управление на LiveAgent?
Трябва да сте потребител на LiveAgent за да получите достъп до таблото. След като се впишете в системата от неговия акаунт, потребителят се представя с табло, което Ви позволява да проследите броя на отворените тикети, които са разпределени на определен клиент, информация за това, колко хора работят в даден отдел. Таблото помага на агентите да наблюдават своето представяне.
Какви видове табла за управление предоставя LIveAgent ?
Има три основни вида табла, първото е таблото, което Ви казва какво се случва в момента. Второто е стратегическото табло, което следи ключовите показатели за представяне (KPI). Последното е аналитичният кокпит, който се използва за обработването на данни за определяне на силните страни. На LiveAgent имате достъп до таблото.
След като разгледате какво представлява таблото за управление, може да искате да научите повече за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Това ще ви помогне да разберете как клиентите оценяват вашето обслужване и как можете да го подобрите.
Също така, разгледайте как интеграциите за управление на сметките могат да улеснят работата ви. Те могат да ви предложат безплатен пробен период, за да видите как ще се впишат във вашата система.
Ако се интересувате от по-бърза комуникация с клиентите, разгледайте поддръжката чрез чат. Чатът е бърз и ефективен начин за решаване на клиентски въпроси.
Не на последно място, лайв чат софтуерът също е отличен инструмент за подобряване на вашето клиентско обслужване. Той предлага проактивни покани за чат и следене на уебсайта, за да ви помогне да бъдете винаги на разположение за клиентите си.
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.