Какво представляват детайлите на тикета?
След като кликнете върху ID на тикета в темата на тикета, се появяват детайлите на дадения тикет. Детайлите на тикета предоставят допълнителна информация за самия тикет като тема на тикета, персонализирани полета, получатели, забележки, отчет за времето и прикачени файлове.
Frequently Asked Questions
Какво представляват детайлите на тикета?
Данните за тикета представляват информация за входящия тикет.
Как можете да получите достъп до детайлите на тикета?
Кликнете върху ID на тикета, за да получите достъп до детайлите му. След това ще видите данните на дадения тикет.
Каква информация съдържат детайлите на тикета?
Детайлите на тикета съдържат информация като тема на тикета, име на получателя, лични забележки, отчет за времето, прикачени файлове и персонализирани полета.
След като сте разбрали какво представляват детайлите на тикета, можете да разгледате повече за тикет формата, за да видите как тя помага в управлението на клиентските запитвания. Тази информация ще ви даде представа за важността на организирането на входящата информация. Ако се интересувате как да подобрите клиентското си обслужване, разгледайте статията за интерфейс на агент, където ще научите как агентите могат да използват този инструмент за по-ефективна работа. Тази статия също така съдържа информация за създаване на доклади, които могат да оптимизират вашите процеси.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!