Какво е динамично съдържание?
Уебсайт съдържанието, което често се променя спрямо нуждите на наблюдаващия е познато като динамично съдържание.
Когато клиентът направи запитване на уеб страницата, приложението работи по начин, който генерира съдържанието и се изобразява на екрана, това е на базата на преференциите на клиента. Това помага на клиента да има добро преживяване.
Всички предишни посещения на отделен клиент може да помогнат за модифицирането на съдържанието, което клиентът предпочита да вижда, тъй като съдържанието автоматично се променя спрямо езика на клиента, който го гледа.
Frequently Asked Questions
Какво е динамично съдържание?
Динамичното съдържание е изцяло интернет и дигитално съдържание, което се променя в зависимост от данните, които имаме, както и в зависимост от съдържанието и предпочитанията на потребителя. Те могат да бъдат публикувани в текст, видео или миксирана форма. На тази база, например, YouTube алгоритмите, които показват материалите според предпочитанията на потребителя.
Ценят ли клиентите динамичното съдържание?
Клиентите ценят динамичното съдържание, защото чувстват, че съдържанието е адаптирано към техните интереси и предпочитания и е насочено директно към тях. Повечето социални медии работят на този принцип, но такова съдържание се появява също така на уебсайтовете или на клиентското обслужване.
Можете ли да използвате динамичното съдържание на LiveAgent?
На LiveAgent можете да използвате динамичното съдържание. То се променя спрямо нуждите на наблюдаващия. Предишните посещения на уебсайта помагат за избирането на съдържание. Това работи страхотно като система за поддръжка на езика на клиента, когато сърфира в сайта.
След като сте се запознали с динамичното съдържание, може да разгледате как проактивните покани за чат ще ангажират посетителите на вашия уебсайт. Те могат да бъдат персонализирани и визуализирани, докато клиентът разглежда. Освен това, функцията за следене на уебсайта позволява да видите текущия URL адрес на клиентите в чата и да получавате известие, когато те превключват уеб страници. Това ще ви помогне да разберете по-добре клиентските нужди и поведение.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.