Какво е динамично съдържание?
Уебсайт съдържанието, което често се променя спрямо нуждите на наблюдаващия е познато като динамично съдържание.
Когато клиентът направи запитване на уеб страницата, приложението работи по начин, който генерира съдържанието и се изобразява на екрана, това е на базата на преференциите на клиента. Това помага на клиента да има добро преживяване.
Всички предишни посещения на отделен клиент може да помогнат за модифицирането на съдържанието, което клиентът предпочита да вижда, тъй като съдържанието автоматично се променя спрямо езика на клиента, който го гледа.
Frequently Asked Questions
Какво е динамично съдържание?
Динамичното съдържание е изцяло интернет и дигитално съдържание, което се променя в зависимост от данните, които имаме, както и в зависимост от съдържанието и предпочитанията на потребителя. Те могат да бъдат публикувани в текст, видео или миксирана форма. На тази база, например, YouTube алгоритмите, които показват материалите според предпочитанията на потребителя.
Ценят ли клиентите динамичното съдържание?
Клиентите ценят динамичното съдържание, защото чувстват, че съдържанието е адаптирано към техните интереси и предпочитания и е насочено директно към тях. Повечето социални медии работят на този принцип, но такова съдържание се появява също така на уебсайтовете или на клиентското обслужване.
Можете ли да използвате динамичното съдържание на LiveAgent?
На LiveAgent можете да използвате динамичното съдържание. То се променя спрямо нуждите на наблюдаващия. Предишните посещения на уебсайта помагат за избирането на съдържание. Това работи страхотно като система за поддръжка на езика на клиента, когато сърфира в сайта.
След като сте се запознали с динамичното съдържание, може да разгледате как проактивните покани за чат ще ангажират посетителите на вашия уебсайт. Те могат да бъдат персонализирани и визуализирани, докато клиентът разглежда. Освен това, функцията за следене на уебсайта позволява да видите текущия URL адрес на клиентите в чата и да получавате известие, когато те превключват уеб страници. Това ще ви помогне да разберете по-добре клиентските нужди и поведение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"