Какво е достъп до запитвания?
Usually, in smaller companies every agent is able to see all information. In big corporations, on the other hand, there are much secret information. Agent ticket scope helps to define, what tickets and information are agents able to see. Every agent is assigned to a ticket scope with a different accesses. Some agents can see everything, some just information assigned to them. Admins can define to which departments will an agent has access.
След като сте научили повече за достъп до запитвания, ви препоръчваме да разгледате нашите безплатни шаблони за отговор на запитвания, които ще ви помогнат да отговаряте ефективно и професионално на клиентските запитвания. Те предлагат готови решения за различни ситуации, с които може да се сблъскате.
Интересувате ли се какво представлява поддръжка чрез чат? Това е бърз и удобен начин да предоставите помощ на клиентите си в реално време.
Разгледайте и нашия списък с топ 15 лайв чат софтуери за 2024, които ще подобрят вашето клиентско обслужване и ще увеличат удовлетвореността на клиентите. Изберете правилния инструмент за вашия екип, за да подобрите комуникацията и ефективността.
Научете повече за интеграция за управление на сметките, която ще ви помогне да оптимизирате финансовите процеси в компанията ви. Това е важен аспект за организирано и ефективно управление на бизнеса.
Не пропускайте и темата за споделяне на запитвания, която обяснява как да управлявате и разпределяте клиентските въпроси между членовете на екипа. Това ще ви помогне да осигурите бързи и точни отговори на клиентите си.
И накрая, научете повече за чат клиента и как той може да подобри комуникацията ви с клиентите. Разберете какви функции предлага и как може да бъде полезен за вашия бизнес.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.