Какво е единократно влизане?
Използвайки еднократно влизане, можете да използвате един набор от идентификационни данни, за да влезете в две или повече приложения. Той работи точно като вашия акаунт в Google, където със същите идентификационни данни за вход можете да получите достъп до имейлите си, календара, устройството и другите приложения.
Единократното влизане е полезен елемент, тъй като носи по-добро потребителско изживяване и удобство. В LiveAgent клиентите могат да използват еднократното влизане с други PHP базирани уеб приложения като WordPress или Magento.
Например в WordPress, след като администраторът на WordPress влезе в системата, тя може да получи достъп до панела на LiveAgent директно от администраторското меню.
Frequently Asked Questions
Какво е еднократното влизане?
Еднократното влизане е услуга, която позволява удостоверяване на сесията и потребителя. Позволява на потребителя да използва един набор идентификационни данни за вход (име и парола) за достъп до множество приложения.
Сигурно ли е еднократното влизане?
Еднократното влизане намалява шанса за хакерска атака. Потребителят влиза само веднъж на ден и използва един набор от идентификационни данни. Това подобрява сигурността в организацията. Ако се нуждаят от отделна парола и име за всяко приложение, това е по-малко сигурно.
Предоставя ли LiveAgent опция за еднократно влизане?
LiveAgent има опция за еднократното влизане с други PHP базирани приложения, като WordPress или Magento.
След като разгледате какво представлява еднократното влизане, може би ще искате да научите повече за политиката за сигурността на личните данни на LiveAgent. Това ще ви даде представа за мерките за сигурност, които LiveAgent използва, за да защити вашите данни. Ако обмисляте да се преместите от друг софтуер, разгледайте как да се прехвърлите от LivePerson към LiveAgent и открийте предимствата на цялостното прехвърляне. В случай, че се нуждаете от ефективен начин за комуникация с клиентите, можете да се запознаете с нашия безплатен чат софтуер, който предлага редица полезни функции. Ако сте в процес на преместване от Pure Chat, прехвърлянето към LiveAgent може да бъде лесно и безплатно. И накрая, ако искате да се разделите с HubSpot, научете как да прехвърлите данните си към LiveAgent, за да осигурите безпроблемен преход.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!