Какво е гласова комуникация
Комуникацията чрез глас в някои случаи може да бъде по-лесна, отколкото чрез чат на живо или имейл. Обажданията са особено популярни при нетехнически въпроси като заявки за предварителна продажба или фактуриране, които лесно могат да бъдат решени по телефона.
Гласовата комуникация в LiveAgent може да се използва като:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
След като се запознаете с гласа като комуникационен канал, може да разгледате как искате да подобрите клиентското си обслужване, използвайки най-добрия софтуер за обслужване на клиенти. Този софтуер предлага функционалности, които ще помогнат на бизнеса ви да се адаптира към нуждите на клиентите. Също така, разгледайте и чат софтуер, който предоставя незабавна връзка и може да повиши удовлетворението на клиентите ви. Той е чудесен инструмент за подобряване на комуникацията и управлението на клиентските запитвания.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.