Какво е гласова комуникация
Комуникацията чрез глас в някои случаи може да бъде по-лесна, отколкото чрез чат на живо или имейл. Обажданията са особено популярни при нетехнически въпроси като заявки за предварителна продажба или фактуриране, които лесно могат да бъдат решени по телефона.
Гласовата комуникация в LiveAgent може да се използва като:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.

След като се запознаете с гласа като комуникационен канал, може да разгледате как искате да подобрите клиентското си обслужване, използвайки най-добрия софтуер за обслужване на клиенти. Този софтуер предлага функционалности, които ще помогнат на бизнеса ви да се адаптира към нуждите на клиентите. Също така, разгледайте и чат софтуер, който предоставя незабавна връзка и може да повиши удовлетворението на клиентите ви. Той е чудесен инструмент за подобряване на комуникацията и управлението на клиентските запитвания.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!