Какво е хелп деск портал?
Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология (компютър, софтуер продукти и т.н.).Приоритетната му роля е да служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга.
Внедряването на хелп деск системите варира в зависимост от изискванията на компанията. Най- често използваните форми включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е хелп деск портал?
Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на техните въпроси за продукти и услуги и също така, кога клиентското обслужване е офлайн. Благодарение на това, те могат да открият отговори на належащи въпроси без помощта на агенти .
Предоставя ли LiveAgent хелп деск портал?
LiveAgent предлага хелп деск портал. С него, услугата за клиентското обслужване може да бъде предоставена , дори и когато агентите са офлайн. Можете да персонализирате портала според нуждите на Вашата компания и нуждите на клиентите.
Предоставя ли LiveAgent безплатен хелп деск портал?
Да, LiveAgent предлага възможността за създаването на хелп деск портал. Той е вграден в LiveAgent системата и е лесен за употреба. Нужно е само да кликнете върху "база знания" и да започнете създаването. Можете да изберете да създадете категории, статии, форуми. Имате също така опцията за добавянето на уиджет за търсене и бутон за обратна връзка.
След като сте се запознали с основите на хелп деск порталите, може да разгледате разликите между хелп деск и бюро услуги, за да разберете коя опция е по-подходяща за вашите нужди. Тази статия обяснява основните предимства и недостатъци на всяка от тези услуги.
Ако искате да подобрите комуникацията си с клиентите, можете да използвате безплатни хелп деск шаблони, които ще ви помогнат да отговаряте бързо и ефективно на запитванията. В тази статия ще намерите примери и полезни съвети за създаване на шаблони.
За агенции, които търсят решение за подобряване на клиентското обслужване, хелп деск софтуерът за агенции може да бъде правилният избор. Той предлага начини за организиране на клиентските запитвания и спестяване на време и ресурси.
Ако сте част от образователна институция или НПО, може да разгледате как хелп деск софтуерът за образователни институции и НПО може да рационализира комуникацията и да подобри ефективността. Тази статия предоставя насоки как да внедрите автоматизация и да отговорите бързо на запитванията.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!