Какво е Help Desk софтуер с отворен код?
Help Desk софтуерът с отворен код е софтуер предлагащ система за управление на тикети. Той предлага предварително конфигурирана версия, която може да бъде настроена изцяло според вашите нужди. Системата няма ограничения и всички потребители могат да се възползват от пълната ѝ функционалност. Някои видове продукти са безплатни, но за други трябва да платите, за да ги свалите.
Help Desk софтуерът е създаден за осигуряването на поддръжка, затова пренасочва проблемите и въпросите на клиентите изпратени по имейл, чрез контактните форми или чата на живо в платформа. Освен това предлага различни Help Desk функции за бързо реагиране на запитванията.
Frequently Asked Questions
Какво е Help Desk софтуер с отворен код?
Софтуерът с отворен код е софтуер, който може да бъде разработен от широка общност от разработчици. Help Desk софтуерът с отворен код е базиран единствено на отворен код и предлага система за управление на тикети. Позволява ви да осигурявате обслужване на клиенти и пренасочва запитванията от различни канали за комуникация към платформата (имейл, контактни форми, чат на живо), благодарение на което служителите могат да управляват всичко от едно място.
Кои са най-важните характеристики на Help Desk софтуера с отворен код?
Най-важните характеристики на Help Desk софтуера с отворен кода са възможността за комуникация чрез различни канали за връзка, както и управлението на индивидуалните тикети и възможността за анализ въз основа на събраните данни и отчети. И всичко това е възможно да се осъществява само на едно място, което със сигурност улеснява и оптимизира работния процес.
Дали LiveAgent е Help Desk софтуер с отворен код?
LiveAgent е Help Desk софтуер с отворен код. Той предлага целия набор от функции необходими за осигуряването на обслужване на клиенти и техническа поддръжка.
След като сте разгледали какво представлява help desk софтуер с отворен код, може да се интересувате от това как да подобрите клиентското си обслужване. Този материал разяснява защо LiveAgent е признат за най-добрия достъпен софтуер за обслужване на клиенти.
Ако искате да научите повече за най-добрите практики при използването на help desk системи, разгледайте нашето ръководство за най-добрите практики в прилагането на help desk системи. То съдържа ценни съвети, които ще ви помогнат да подобрите ефективността на вашия екип за клиентско обслужване.
За тези, които са заинтересовани от по-бързо и ефективно взаимодействие с клиентите, препоръчваме да разгледате нашия материал за лайв чат софтуер. Той обяснява как лайв чат решенията могат да повишат удовлетворението на клиентите.
Ако искате да научите повече за управлението на клиентската информация, нашето ръководство за тикет/информация за клиента (CRM) ще ви даде полезна информация. То показва ползите от съхранението и управлението на клиентската информация.
Не на последно място, ако търсите помощни решения на мобилни устройства, разгледайте нашата статия за мобилни help desk приложения. Тя предоставя информация за различните платформи и как те могат да подобрят мобилното обслужване.