Какво е индекс на потребителската лоялност ?
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е статистика, която указва лоялността на Вашите клиенти. Тя показва, доколко клиентите са склонни да препоръчат Вашите услуги или продукти. Тя Ви помага също така да откриете клиенти, които имат склонност към безпокойство.
Анализът на индекса на потребителската лоялност обикновено включва серия от въпроси за определянето на причината зад поведението на клиента, дали те активно хвалят Вашите продукти или се скатават.
Frequently Asked Questions
Какъв е процентът за индекс на потребителската лоялност (NPS)?
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е измерителен показател, който дава достъп до дадена компания. Това е алтернатива за измерване на клиентската увереност. Според проучване на Bain & Company, индексът на потребителската лоялност може да увеличи дохода на компанията
Как се калкулира индекса на потребителската лоялност (NPS)?
За калкулирането на индекса на потребителската лоялност, извадете процента на критиките от процента на хвалбите. Така например, ако 50% от Вашите респонденти Ви хвалят, а 20% Ви критикуват, тогава резултатът от индекса на потребителската лоялност е 30%. Колкото по- висок е процентът, токова по- добре за Вашия бизнес.
Как можете да измерите индекса на потребителската лоялност (NPS) на LiveAgent?
Можете да измерите индекса на потребителската лоялност с LiveAgent. Като потребител, имате достъп до всички инструменти, които са необходими за произвеждането на анкети и измерването на клиентското удовлетворение. LiveAgent предлага интеграция с Nicereply. Това е инструмент за цялостно проучване на клиентското удовлетворение. Той предоставя методи за разпределение на анкетите на клиентите.
След като се запознаете с темата за индекса на потребителската лоялност, може да намерите полезни допълнителни материали. Научете повече за индекса на потребителската лоялност (NPS) и как той може да се използва за подобряване на вашето клиентско обслужване. Ако се интересувате от начини да подобрите обслужването на клиенти, разгледайте и нашите съвети и стратегии в секцията "Искате да подобрите клиентското си обслужване?".
Анкета за клиентско обслужване
Научете как анкетите за клиентско обслужване могат да подобрят удовлетвореността на клиентите и качеството на вашите услуги. Открийте различните видове анкети и методи за тяхното разпространение. Регистрирайте се безплатно в LiveAgent и започнете да събирате ценна обратна връзка от вашите клиенти още днес!
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Научете как да оцените удовлетвореността на клиентите и да подобрите обслужването си! Открийте как рейтингът за удовлетвореност отразява успеха на вашата компания и как да го увеличите чрез персонализирано внимание и бързо решение на проблемите. Регистрирайте се безплатно и започнете да изграждате по-добро клиентско изживяване с LiveAgent!
Безупречно обслужване на клиенти
Открийте как безупречното обслужване на клиенти с LiveAgent може да повиши удовлетвореността и печалбите на вашия бизнес. Нашият софтуер за поддръжка предлага бързи и ефективни решения чрез различни комуникационни канали. Регистрирайте се безплатно и издигнете обслужването си на ново ниво!
Открийте как LiveAgent интеграциите могат да трансформират вашия бизнес, като свързват различни приложения и инструменти за подобрена автоматизация и ефективност. Изберете от широк спектър от интеграции, като CRM, VoIP доставчици и инструменти за управление на проекти, за да подобрите клиентското обслужване и управлението на бизнес процесите. Регистрирайте се безплатно и разгледайте възможностите за разширяване на вашия бизнес.