Какво представлява информацията за клиентите?
Име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, поръчки и много други. Това е информация за клиентите, която всяка компания трябва да съхранява, за да осигури перфектна поддръжка на клиентите. Компаниите могат да проследяват различна информация за клиентите.

Всяка компания също трябва да знае какво изискват клиентите или как компанията може да надмине очакванията на клиентите. Това може да увеличи продажбите, приходите и да повиши удовлетвореността на клиентите. Повече информация обикновено води до по-добро обслужване на клиентите и растеж на вашия бизнес.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво представлява информацията за клиентите?
Информацията за клиента са данните, които имаме за него в системата. Обикновено това са собствено и фамилно име, телефонен номер, имейл адрес, адрес на фирма, история на поръчките и т.н. Тази информация се изисква от всяка компания.
Къде се съхранява информацията за клиентите в LiveAgent?
Информацията за клиентите в LiveAgent се съхранява в базата данни в панела на агента. За да ги проверите, можете да отидете в раздела „Клиенти“. Там ще намерите цялата необходима информация за наличните клиенти. По този начин можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Как да защитим информацията за клиентите?
Съхранението на чувствителна информация за клиентите означава, че тя трябва да бъде правилно защитена. За да я защитите добре, не забравяйте да събирате само данните, от които се нуждаете. Поддържайте софтуера, който използвате, за да комуникирате с клиента, актуален - те обикновено имат вградени подходящи технологии за криптиране. Следващата стъпка е да ограничите наличността на информация за клиента само до хора, които наистина се нуждаят от нея. Информираността на екипа за това как да боравите с данни също е изключително важна.
Ако искате да подобрите клиентското си обслужване и да разберете каква е ролята на застъпничеството за клиента, можете да прочетете повече в нашата статия за застъпничество за клиенти. Тук ще научите как да увеличите клиентското преживяване и да управлявате клиентското застъпничество ефективно.
За да разберете какво точно означава обслужване на клиенти и как да го подобрите, разгледайте нашата секция за обслужване на клиенти. Тази статия ще ви предостави ценни съвети и често задавани въпроси, свързани с обслужването.
Ако се интересувате от ползите от съхранението на информация за клиента, може да разгледате нашата страница за тикет/информация за клиента (CRM). Тук ще намерите информация за това как да преглеждате предишни тикети и да създавате бележки.
Научете повече за удовлетвореността на клиентите от обслужването, като прочетете нашата статия за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Тя ще ви даде ценни насоки за повишаване на клиентската удовлетвореност.
И накрая, ако искате да се запознаете с различни инструменти за обслужване на клиенти, посетете нашата страница за инструменти за обслужване на клиенти. Тази статия ще ви помогне да изберете най-подходящите инструменти за вашия бизнес.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!