Какво е инициатор на запитване?
Инициатор на запитването е физическо лице създало тикет в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било канал за връзка. В Help Desk системата инициаторите на запитвания се подреждат в списък заедно с другите клиенти.
В главното поле на всички тикети се съдържа информация за инициаторите, заедно с имената им. Това позволява на сътрудниците, работещи с тикетите, да разполагат с допълнителна информация. Това означава, че обработващите тикетите са запознати с това дали инициаторите са подавали тикети за сходни проблеми в миналото, какво е било нивото им на удовлетвореност при всеки един от предходните случаи, какво влияние имат в социалните мрежи и още.
Frequently Asked Questions
Кой е инициатор на запитване?
Инициатор на запитване е човек изпращащ запитване в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било наличен канал за връзка.
Какви са разрешенията на инициатора на запитване?
Инициаторът на запитване е клиент. Затова притежава всички права, които би имал един клиент, свързващ се с екипа за обслужване на клиенти. В зависимост от използваните канали за връзка, той притежава разрешения (ако контактува в чата, може например да изпраща файлове).
Къде можете да откриете информацията за инициатора на запитване в LiveAgent?
Информацията на инициатора на запитването може да бъде открита в панела Тикети, до името в списъка. Информацията, която може да бъде открита включва данни дали клиентът се е свързвал преди с отдела за обслужване на клиенти или вече е докладвал за същия проблем, какво е било нивото на обслужване и какво влияние има инициаторът в социалните мрежи.
След като сте се запознали с концепцията за инициатор на запитване, може да продължите с изучаването на терминологичния речник, който ще ви помогне да разберете по-добре специализираните термини в клиентското обслужване. Така ще повишите качеството на вашата комуникация с клиентите.
Също така, разгледайте как интерфейсът на агент може да помогне на вашия екип да работи по-ефективно. Ще научите какви функции и доклади можете да използвате за подобряване на обслужването.
Не пропускайте възможността да се запознаете със софтуера за управление на запитвания, който ще осигури безпроблемно клиентско обслужване във всеки канал. Това е ключът към повишаване на клиентското удовлетворение и изграждане на дълготрайна лоялност.
Открийте как LiveAgent интеграциите могат да трансформират вашия бизнес, като свързват различни приложения и инструменти за подобрена автоматизация и ефективност. Изберете от широк спектър от интеграции, като CRM, VoIP доставчици и инструменти за управление на проекти, за да подобрите клиентското обслужване и управлението на бизнес процесите. Регистрирайте се безплатно и разгледайте възможностите за разширяване на вашия бизнес.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.