Какво е интерфейс на агент?
Интерфейсът на агента дава на агента пълен контрол върху всички дейности, свързани с работата на клиента. Интерфейсът има различни секции като табло и панел с тикет детайли, който позволява на агента да изпълнява множество действия.
Какво може да правите е интерфейса на агенета?
Агентът може да извършва голям обем от действия като:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Какво доклади можете да създадете в интерфейса на агента?
Таблото с докладите в рамките на интерфейса на агента предоставя вникване в индивидуалните и представяния на екипа (по отдели), когато става въпрос за разрешаване на тикетите, средно време за отговор, прехвърляне на тикети, решения за първия договор и още много.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.
След като сте се запознали с интерфейса на агент, може да разгледате какво представлява тикет за поддръжка. Това ще ви даде представа как системата за управление на тикети помага за подобряване на клиентското обслужване.
Друг полезен ресурс са шаблоните за лайв чат, които можете да използвате, за да улесните комуникацията с клиентите. Те предлагат готови отговори, които спестяват време и усилия.
Също така, не пропускайте да научите повече за етикета на обаждане. Това ще ви помогне да усъвършенствате вашите телефонни разговори и да оставите положително впечатление у клиентите.
Открийте как LiveAgent интеграциите могат да трансформират вашия бизнес, като свързват различни приложения и инструменти за подобрена автоматизация и ефективност. Изберете от широк спектър от интеграции, като CRM, VoIP доставчици и инструменти за управление на проекти, за да подобрите клиентското обслужване и управлението на бизнес процесите. Регистрирайте се безплатно и разгледайте възможностите за разширяване на вашия бизнес.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!