Какво е канал за поддръжка?
Имейл, чат на живо, телефон, Facebook и Twitter са всички канали за поддръжка. Каналът за поддръжка е средата, чрез която се осъществява комуникация между вас и вашите клиенти.
Някои хелп деск софтуери предлагат само имейли като канал за поддръжка, други се фокусират основно върху чата на живо. LiveAgent е многоканално информационно бюро, така че интегрира всички гореспоменати канали за поддръжка в 1 приложение.
Frequently Asked Questions
Какво е канал за поддръжка?
Чрез каналът за поддръжка, клиентът може да се свърже с компания или марка. Обслужването на клиентите може да се извършва чрез един канал, но също така и чрез много канали.
Кои са най-популярните канали за поддръжка?
Най-популярните канали за поддръжка са имейл, социални мрежи, чат на живо, уиджет за поддръжка, форуми или новинарски групи, телефонни обаждания и информационна база за самообслужване.
Какви канали за поддръжка можете да използвате в LiveAgent?
В LiveAgent можете да използвате всички канали за поддръжка, от които се нуждаете: имейл, чат на живо, телефон, Facebook, Twitter и информационна база за самообслужване.
След като научите какво представлява клиентското обслужване в социалните медии, ще разберете защо е толкова важно да интегрирате тези платформи в стратегията си за обслужване. Открийте най-добрите практики и съвети, които ще ви помогнат да подобрите ангажимента на клиентите си в социалните мрежи. Ако се интересувате от поддръжка на чат на живо, ще разберете как този канал може да подобри комуникацията с клиентите ви в реално време. Разгледайте предимствата на този метод и как можете лесно да го внедрите в бизнеса си. Ако търсите алтернатива на Userlike, LiveAgent може да бъде вашето решение за по-ефективно управление на входящите съобщения. Научете как този инструмент може да осигури най-доброто обслужване на клиентите чрез различни канали.