Кой е клиентът?
Клиентът е лице или компания, които купуват продукт или услуга от друга компания.
Това да правиш бизнес не е само да продаваш нещо. Компаниите трябва да се грижат за клиентите и да им осигуряват отлично обслужване. Клиентите често имат много запитвания относно продукти и услуги. Те могат да комуникират с представителите чрез канали, като например имейл, съобщения във Facebook или live чат. Те нямат достъп до функциите на LiveAgent, но могат да създават публикации във форума или да оставят отзиви в портала за клиенти.
Frequently Asked Questions
Кой е клиентът?
Клиент е лице или компания, които закупуват продуктите или услугите на друга организация. Клиентите са основният фокус на компаниите и те се борят за тяхното внимание. За тази цел фирмите използват маркетингови и продажбени кампании, промоции, програми за лоялност и подобряват обслужването на клиентите.
Как да задоволим клиентът?
За да увеличите удовлетвореността на клиентите, на първо място трябва да ги слушате. Благодарение на това знаем какво харесват нашите клиенти за начина, по който работи компанията и какво не. Отзивите, както отрицателни, така и положителни, оказват влияние върху формирането на фирмените процеси. Освен това, за да може клиентът да остане доволен, той трябва да получи отлично обслужване , което да надмине очакванията му. Благодарение на това се изграждат отношения, основани на доверие и лоялност.
Как да помолим клиента за обратна връзка?
Ако искате да помолите клиентите за обратна връзка, имате няколко опции. Първо, можете да направите това в края на разговора, независимо от канала или можете да изпратите специален имейл по въпроса. Важен момент е да изберете формата за получаване на обратна връзка - това може да бъде общо проучване, подробно проучване или искане за коментар. Всичко зависи от това коя информация Ви интересува и на какъв етап от покупката е получена.
След като сте научили основите на клиентското обслужване, може да се интересувате от това как да подобрите клиентските взаимоотношения. Тази статия ще ви даде ценни съвети за благодарност и емпатия в комуникацията с клиентите.
Ако искате да подобрите качеството на обслужването, разгледайте нашия контролен списък за контрол на качеството. Той ще ви помогне да създадете ефективна карта за оценка и да достигнете висок стандарт на обслужване.
За по-ефективно управление на информацията за клиентите, можете да се запознаете с Тикет/Информация за клиента. Чрез нея ще можете да преглеждате предишни тикети и да съхранявате важни бележки за клиентите.
Интересувате ли се от застъпничество за клиентите? Разберете повече за застъпничеството за клиентите и как може да подобри клиентското преживяване и лоялност.
Не пропускайте да научите за значението на клиентския опит. Разберете как добрият клиентски опит може да повлияе положително на вашия бизнес.
И накрая, ако искате да видите как LiveAgent помага на хиляди клиенти, посетете страницата за нашите клиенти. Тук ще намерите примери за успешни бизнеси, които използват LiveAgent за подобряване на своето обслужване.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Присъединете се към хиляди доволни клиенти, използващи LiveAgent за подобряване на клиентското обслужване чрез множество комуникационни канали. Доверете се на софтуера, използван от компании като Airbus, Nascar и Slido, и повишете степента на удовлетвореност на вашите клиенти. Прочетете вдъхновяващи истории на успеха от различни индустрии.