Кои са компаниите за клиентско обслужване?
Ако Вашите клиентски представители не могат да се справят с растящия брой на входящите клиентски запитвания и въпроси, то все пак има решение за Вас. Компаниите за клиентско обслужване са оутсорсинг компании, които предоставят цялостно клиентско обслужване. Техният екип клиентско обслужване е обучен да отговаря бързо на всички тикети и да отстранява проблеми, запитвания и оплаквания.
Компаниите за клиентско обслужване могат да доставят 24/7 услуга. Те предлагат различни доклади, ключови показатели за представяне, така че имате страхотен преглед върху Вашия собствен хелп деск софтуер и да следвате съществуващите процеси.
Frequently Asked Questions
Кои са компаниите за клиентско обслужване?
Компаниите са клиентско обслужване са компании, които се занимават с клиентската услуга. Те обикновено предоставят услугата 24/7. Благодарение на това, те могат да поддържат операциите на Вашите компании, можете да сте учтиви, защото знаете, че някой денонощно се грижи за Вашите клиенти.
Кои са най- добре познатите компании за клиентско обслужване?
Има много компании, които се занимават и са специализирани само в клиентската услуга. Най- популярните компании за клиентски услуги са Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue и Wistia.
Колко компании за клиентско обслужване има там?
Има стотици хиляди компании за клиентско обслужване по света. Преди да решите, към коя компания искате да се присъедините, определете Вашия бюджет, Вашите очаквания спрямо компанията и разберете за офертите на компаниите, които Ви интересуват и изберете най- добрата за Вас..
След като сте разгледали текущата страница, може да се интересувате от повече информация за тикет/информация за клиента, където ще откриете как съхранението на клиентските данни може да подобри обслужването. Тази статия предлага разширени функции и предимства от преглеждането на предишни тикети.
Ако искате да сравните компютърното и телефонното обслужване, прочетете за компютърно спрямо телефонно клиентско обслужване. Тук ще намерите предимства и недостатъци на всяка опция, както и съвети за оптимално управление на клиентските запитвания.
Друг полезен ресурс е статията за поддръжка чрез чат, където ще откриете как чатът може да е ефективен канал за комуникация с клиентите. Чрез нея ще научите как да отговаряте на често задавани въпроси бързо и лесно.
Ако искате да научите повече за автоматизацията, разгледайте автоматизирано обслужване на клиенти. Тази статия обсъжда как автоматизацията може да спести време и да подобри ефективността на обслужването.
За повече информация относно инструментите за обслужване, посетете инструменти за обслужване на клиенти. Тук ще разберете какви са най-добрите практики и често задавани въпроси.
И накрая, за да подобрите удовлетвореността на клиентите, разгледайте статията за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Тази статия ще ви даде ценни съвети как да оцените и подобрите клиентската удовлетвореност.
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!