Какво е проучване на удовлетвореността на клиентите?
Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.
Анкетите се попълват от клиенти след опита им с обслужващия персонал. Известни също като проучвания за удовлетвореността на клиентите. Тези проучвания разпитват клиента за това как са били третирани от представителите на клиента. Те могат да бъдат под формата на анкета в чата, анкета по имейл и много други.
Не всички клиенти попълват анкетата, тъй като някои хора смятат, че това е загуба на време и не си струва, така че пропускат да го попълнят. И все пак това е ценна информация за компанията, която може да бъде анализирана с помощта на софтуер за проучване на удовлетвореността на клиентите.
Всички агенти правят всичко възможно, за да гарантират, че клиентът има добро изживяване. Понякога клиентът е толкова разочарован от продукта, че може да попълни формуляра за проучване неправилно. Това се дължи на погрешното тълкуване на клиента.
Какво трябва да включва проучването за удовлетвореността на клиентите?
Преди да започнете да създавате своето проучване, е важно да определите:
- Инструментът, който ще използвате
- Към кого се опитвате да насочите анкетата (може да е конкретен сегмент от вашите клиенти)
- Цели, които вашата компания ще използва, за да оцени успеха на проучването
Как да определим целите за проучването за удовлетвореността на клиентите?
Изборът на SMART цели, преди да създадете вашето проучване за удовлетвореност, е от решаващо значение.
Когато обмисляте възможни цели, уверете се, че те са:
- S – специфичен
- M – измерими
- A – постижимо
- R – релевантни
- T – обвързани във времето
След това можете да започнете да създавате въпроси, подходящи за вашата марка.
Видове въпроси:
- Отворете
- Затворено
- Множествен избор
- Рейтингов тип въпроси
- Въпроси за мащаба
Важно е внимателно да прецените кои са подходящи за вашите цели. За да имате полезна анкета, трябва да улесните опита на респондентите. Затова използвайте въпроси с избор или затворени въпроси, за да имате точни отговори. Ако не сте сигурни, дайте опция за отворен отговор. Но не прекалявайте, освен ако не искате да загубите респонденти.
И накрая, създайте вашето проучване за удовлетвореността на клиентите с тази проста структура:
1. Първата част трябва да е относно използването на вашия продукт или услуга от респондента/клиентите.
2. Следващата част трябва да е изцяло за клиента. Определете важните демографски данни на клиента като възраст, местоположение. Това също ви помага да определите вашата целева аудитория.
3. Използвайте тип въпроси за оценка или въпроси по скалата.
4. Дайте възможност на респондента да изрази мнението си с отворени въпроси.
5. Към края обобщете анкетата и уведомете респондентите какво ще се случи с техните отговори.
Как софтуерът за обслужване на клиенти може да помогне на вашите оценки за удовлетвореност от обслужването на клиенти?
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който е създаден, за да накара вашите представители да работят ефективно и ефикасно. Освен това предлага интеграция, наречена Nicereply. Чрез тази интеграция можете ефективно да събирате обратна връзка от клиентите.
Прочетете повече за интеграции с обратна връзка на LiveAgent тук.
Предимства от използването на LiveAgent – за повишаване на удовлетвореността на клиентите:
- Подобрено време за реакция
- Чат на живо – адресирайте проблемите на клиента си незабавно
- Повишена производителност във вашите отдели
- CRM система
- Запитвания по имейл, социални медии, обаждания и чат от един интерфейс
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Гледайте видеоклип за проучването за удовлетвореността на клиентите
Проучванията за удовлетвореността на клиентите и софтуерът LiveAgent Help Desk са мощни инструменти, които фирмите могат да използват за измерване на удовлетвореността на клиентите. Проучванията за удовлетвореността на клиентите позволяват на фирмите да получат ценна обратна връзка, която може да им помогне да подобрят своите продукти и услуги. LiveAgent е софтуер за бюро за помощ, който предоставя на бизнеса проактивно обслужване на клиенти и разрешаване на проблеми. Автоматизираната система за билети на LiveAgent помага да се гарантира, че клиентите получават навременни отговори на своите запитвания. Комбинацията от проучвания за удовлетвореността на клиентите и софтуера LiveAgent Help Desk създава цялостно решение за обслужване на клиенти, което позволява на бизнеса да предоставя изключителна поддръжка на клиенти и да стимулира лоялността на клиентите.
Frequently Asked Questions
What is a Customer satisfaction survey?
Customer Satisfaction Surveys are surveys completed by customers after their experiences with support staff. The questions in such a survey usually concern how customers were served by agents. Such a survey allows you to gain valuable feedback on customer service.
What are the elements of Customer satisfaction surveys?
In customer satisfaction surveys, questions should be asked that will reveal a broad picture of customer service. Typically, these are questions like: What is your overall satisfaction level? What is the likelihood of buying a product from a particular company again? What is the probability that you will recommend the services to your friends?
How to conduct a Customer satisfaction survey?
In order to conduct a customer satisfaction survey, you need to define the questions you want to ask him so that the answers are as effective as possible for you. It is also extremely important to choose the channel through which the survey will be conducted. This could be calling customers, emailing customers, sending a card with an answer card and envelope, or an online survey.
След като приключите с четенето на текущата страница за клиентска анкета за удовлетворение, може да се заинтересувате от статията за въпроси за анкета за клиентско удовлетворение. Тя предоставя безплатни шаблони и най-добрите практики за създаване на ефективна анкета за клиентско удовлетворение.
Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
Открийте как да постигнете клиентско удовлетворение с най-добрите практики! Научете как видео чатът, управлението на отрицателни отзиви и разбирането на дълбоките проблеми на клиентите могат да подобрят вашите услуги и да задържат клиенти. Възползвайте се от експертните съвети и направете своя безплатен профил с LiveAgent.
Анкета за клиентско обслужване
Научете как анкетите за клиентско обслужване могат да подобрят удовлетвореността на клиентите и качеството на вашите услуги. Открийте различните видове анкети и методи за тяхното разпространение. Регистрирайте се безплатно в LiveAgent и започнете да събирате ценна обратна връзка от вашите клиенти още днес!
Прогнозни оценки за удовлетвореността
Открийте как прогнозните оценки за удовлетвореността в LiveAgent могат да трансформират клиентското ви обслужване. Научете как този инструмент предсказва дали тикетите ще получат положителен или отрицателен рейтинг, за да подобрите взаимодействието с клиентите си. Посетете страницата, за да разгледате всички функции и възможности на LiveAgent!