Какво представлява кодексът на практиката?
Давайте инструкции на членовете на Вашата компания според кодекса на практиката. Това е писмено ръководтсво, което трябва да помогне да се следват епичните принципи на компанията. Практическият кодекс повелява как Вашият представител на клиентите трябва да работи и да предоставя поддръжка, поддръжка да комуникира с клиенти или да привлече нови такива.
Практическите кодекси също помагат да се гарантира безопасност чрез анализ на рисковете и те определят условията за качествени услуги и продукти с цел грижа и защита на клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво представлява кодексът на практиката?
Кодексът за поведение е насока, която помага на членовете на компанията да се придържат към етичните принципи. Той определя как трябва да работи представителят на клиента, какви са стандартите за комуникация и придобиване на нови клиенти. Той също така трябва да гарантира безопастност чрез анализ на риска и да определи условията за качество за продуктите и услугите.
Всеки отдел ли има нужда от кодекс на практика?
Пректическият кодекс описва определено поведение на работното място. По закон не се изисква, но е добре да имате код, който да се предлага на служителите. Такъв документ определено ще улесни работата на екипа, както и изпълнението на задачите.
Какви области трябва да обхваща един кодекс на практиката?
Практческият кодекс на замества законите и разпоредбите. Той се занимава със здравословни и безопасни условия на труд и полезен в конкретна организация или отдел. То няма такава власт като закона, но заинтересованите лица са обвързани с него.
След като сте се запознали с кодекса на практиката, може да разгледате как искате да подобрите клиентското си обслужване. Разберете как програмите за клиентско застъпничество могат да подобрят преживяването на вашите клиенти.
Ако се интересувате как да оптимизирате комуникацията в компанията си, разгледайте ползите от live чат за корпорации. Научете как този инструмент може да бъде интегриран и използван ефективно във вашата стратегия.
За тези, които търсят най-добрия софтуер за клиентско обслужване, е полезно да се информират как софтуер за обслужване на клиенти може да подобри клиентското изживяване. Открийте как да изберете правилния инструмент за вашия бизнес.
Компаниите за разработване на софтуер също могат да се възползват от LiveAgent, затова вижте защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent. Научете повече за възможностите за създаване на центрове за знания и подобряване на клиентското обслужване.
Най-добрите практики в прилагането на Help desk системи
Прилагайте 15-те най-добри практики за Help desk системи за ефективно обслужване на клиенти и повишаване на удовлетвореността.
Изказвания за клиентска услуга, епиграми и слогани
Мотивационни цитати за клиентска услуга подчертават успеха на бизнес с клиент-ориентирана култура. Открийте вдъхновение!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.