Какво е контекстна помощ?
LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете. Това наистина подобрява клиентския опит и може да намали количеството на нови подадени тикети.

Frequently Asked Questions
Какво е контекстна помощ?
Контекстната помощ се предоставя в точно определен момент от състоянието на софтуера и в ситуация, свързана с това конкретно състояние. По-точно, това означава, че тя съдържа само най-необходимата информация, от която клиентът се нуждае, за да разреши бързо проблема си. Тази функция е вградена директно в интерфейса.
Как работи контекстната помощ?
Контекстната помощ обикновено работи по такъв начин, че системата сама предлага на потребителя статии или друго съдържание, които са му необходими, като разпознава URL адреса на уебсайта, на който се намира потребителят. Тя дава най-добрите предложения, които са от помощ на клиента с конкретния проблем.
Може ли да се включи контекстна помощ в LiveAGent?
LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете.
След като разберете какво е контекстна помощ и как тя може да подобри вашето клиентско обслужване, може да се заинтересувате да научите повече за най-добрия софтуер за обслужване на клиенти, който ще ви предостави безплатна пробна версия и ще ви помогне да оптимизирате обслужването си. За да подобрите още повече клиентското си изживяване, открийте защо е важно да използвате софтуер за клиентско обслужване и как той може да реши проблеми като закъснели отговори и затруднения при сътрудничество.
Ако искате да знаете разликата между клиентска услуга и клиентско обслужване, прочетете нашето обяснение за клиентска услуга спрямо клиентско обслужване. Ще научите каква е ролята на всяка от тях и ще получите полезни съвети за подобрение. В допълнение, разгледайте нашите съвети за клиентско обслужване в социални медии, за да разберете как социалните медии могат да изградят или разрушат бизнеса ви и как да проследите ангажимента си в тях.
Ако обмисляте преминаване от SupportBee към LiveAgent, прочетете повече за прехвърлянето от SupportBee, което е безплатно и ви позволява да мигрирате данните си лесно. И накрая, научете как интеграцията на CMS може да се възползва от вашето клиентско обслужване и да ви предостави безплатна пробна версия, за да видите как работи в действие.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!