Какво е КПП?
Ключовите показатели за представяне (КПП) са мярка в бизнес проучванията, която помага на собственика или на генералния директор да наблюдава своя бизнес. Всяка сфера в бизнеса има свои собствени ключови показатели за представяне. В сферата на маркетинга или на клиентското обслужване, индикаторите са следните:
- Средно време за изчакване: това е средното време, за което лицата от първа линия отговарят на запитване.
- Средно време за разрешаване: това е времето, за което екипът разрешава клиентско запитване.
- Отлив на клиенти: когато клиентите спрат да се занимават с компания.
- Резултат от клиентско удовлетворение: измерва щастието на Вашите клиенти през кратък период от време.
Frequently Asked Questions
За какво е КПП?
KПП или ключов показател за представяне е стойност, която ни показва, колко ефективно компанията достига ключовите бизнес цели. Организациите използват KPI за да измерят техния успех в постигането на техните цели. Благодарение на проследяването на тези данни, те знаят, дали техните действия са ефективни или не.
Кои са примерите за КПП?
КПП зависи от това, какво иска да наблюдава Вашата компания. Например, в маркетинг отдела, това може да са популярност на марката, клиентски ангажимент, клиенти с маркетинг квалификация (КМК) и разходи за привличане на клиенти (РПК), в отдела по продажбите това ще бъде: увеличение на месечните продажби, среден марж на печалбата или представяне на продукта. От друга страна при софтуера като услуга, това може да бъде ликвиден индекс, КПП резултат от нетен промотър и КПП на разходи за привличане на клиенти (РПК)
Кога да използваме КПП?
Използваме КПП, когато искаме да проследим напредъка спрямо постигането на определена цел през времето. Целите могат да се променят и също така и резултатите, както и напредъка спрямо тях. Изключително важно е да се проследят и да се определи, дали са задоволителни или не.
След като прочетете за ключовите показатели за представяне (КПП), може да се заинтересувате от най-добрите 20 показателя за клиента за измерване. Тази статия ще ви помогне да разберете как да измервате ефективността на обслужването на клиенти и да подобрите клиентското си изживяване.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Оптимизирайте обслужването на клиенти с LiveAgent - най-ефективните инструменти като онлайн общности, чат на живо и социални медии. Опитайте безплатно и предоставете висококачествено 24/7 обслужване. Присъединете се към най-добрите и подобрете клиентското изживяване!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Сравнителни показатели и списъци на лидерите
Вижте кой е по-добър от вас по съответния показател и кой от влезлите в системата в момента служители е с най-висока оценка. Вижте личната си статистика. Използвайте сравнителни показатели и списъци с лидери.
Кол център за обслужване на клиенти
Искате да научите как да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си чрез кол центъра? Научете повече по темата от следващите редове.